همزمان با هفته مقاومت و پایداری؛

یادواره آبروی محله به یاد و نام شهید کرامت الله نجفی در شلمزار برگزار شد

یادواره آبروی کوچه ها، افتخار محله؛ به نام و یاد شهید کرامت الله نجفی در مقابل منزل پدر این شهید در شهر شلمزار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۵۴۸۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان شلمزار برگزار شد، امام جمعه این شهر، به بیان ویژگی ها و خصوصیات بارز و ایثار و جانفشانی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام سلطان زاده، مهمترین خصلت شهدا و رزمندگان اسلام را؛ ازخودگذشتگی، ایثار و فداکاری دانست و گفت: شهدا و رزمندگان در ایثار و فداکاری و جانفشانی بی نظیر بودند.

وی بیان کرد: رمز پیروزی شهدا در این بود که به دنبال پست، مقام و مسئولیت نبودند و در عین حال در جایگاهی که قرار می گرفتند از دل و جان برای رسیدن به هدف مایه می گذاشتند و در آخر هم به مقام عظیم شهادت نایل آمدند.

امام جمعه شلمزار،‌ اضافه کرد: شهدا ابتدا از مال خود گذشتند تا بتوانند از جان خویش بگذرند.

وی افزود: چه بسا بارها اتفاق می افتاد که ایثار و فداکاری باعث می شد رزمندگان برای شرکت در عملیات و زدن به خط دشمن از هم پیشی می گرفتند و داوطلبانه عازم خط مقدم می شدند.

بیان خاطرات شهید، روایت گری، مداحی و دکلمه از دیگر برنامه های یادواره آبروی محله به پاس یاد و خاطره شهید کرامت الله نجفی در شهر شلمزار مرکزشهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات