مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال؛

ماه مبارک رمضان فرصتی برای زدودن دل از کینه و حسد است

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای زدودن دل از کینه و حسد است.
کد خبر: ۸۸۶۵۶۹۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، حجت الاسلام علی ایمانی در جمع روزه داران خلخالی در مسجد صاحب الزمان (عج) خلخال گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای زدودن دل از کینه وحسد در بین بندگان است.

ایمانی با تشریح ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان از دیدگاه خداوندو ائمه اطهار گفت: اصلی ترین فرق سفره ماه مبارک رمضان با سفره های دیگر دعوت خداوند است.

وی افزود: بالاتر از خداوند در این ماه دعوت کننده ای نداریم و در این ماه تمامی سفره ها به غیر از سفره دعوت خداوند فناپذیر هستند.

ایمانی با اشاره به اینکه پهنای سفره خداوند به وسعت و پهنای عالم است افزود: غذای این ماه غذای جاویدان از سوی حضرت حق است.

وی با اشاره به اهمیت خطبه شعبانیه حضرت رسول اکرم (ص) گفت: نفس ها و هر گونه فعالیت در ایام این ماه همه عبادت بوده است.

ایمانی با اشاره به مرتبه های روزه ها از جمله روزه افراد عادی، روزه خاص وروزه خاص الخاص ائمه گفت: بااهمیت ترین روزه که درآن علاوه بر ترک آشامیدن و خوردن، پرهیز از گناهان و اجتناب از گناه گوش، زبان ، دست و پا وجود دارد روزه ائمه اطهار است که باید الگویی برای تمام جامعه باشد.

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال اضافه کرد: دعاها در این ماه از سوی حضرت حق نمره قبولی می گیرند به شرطی که قلب خانه دل حضرت حق باشد و در دلش جایی به غیر او برای کسی نباشد.

وی حس حضور درماه مبارک رمضان را خواستار شد وگفت: با تمام جان ودل باید این حضور احساس شود و این تفکر علاوه بر ماه مبارک رمضان در سایر ماه ها نیز باید در مومنین دیده شود که حضور قلبی در پیشگاه خداوند حس شود تا از همه گناهان در تمامی لحظه ها پرهیز لازم از سوی بنده انجام گیرد.

ارسال نظرات