افتتاح یک واحد طرح اقتصاد مقاومتی تولیدقارچ در قائم شهر

یک طرح اقتصاد مقاومتی تولید قارچ لقمه ای به ظرفیت4سالن در قائم شهرافتتاح وبه بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۶۵۷۲۹
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر این تولیدی در زمره طرح اقتصاد مقاومتی به ظرفیت4 سالن مجزا هرکدام به وسعت 50 متر مربع در روستای هردو رود شهرستان قائم شهر به بهره برداری رسید.

مهدی خرسند مدیر بسیج سازندگی ناحیه قائم شهر گفت : در راستای منویات مقام معظم رهبری وپیگیری مطالبات معظم له در موضوع نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی ونگاه به درون، حمایت ازتولید محصولات مختلف مورد توجه جدی قرار گرفته است که به دنبال آن در سال جدید اولین طرح اقتصاد مقاومتی تولید قارج لقمه ای افتتاح وبه بهره برداری رسیده است.

وی افزود : این تولیدی متعلق به خواهر بسیجی شیروانی نیا اهل روستای هردورود قائم شهرکه با مراجعه وارائه طرح خود بادریافت تسهیلات، موفق به ساخت این واحد تولیدی شده است.

مدیر بسیج سازندگی سپاه قائم شهرافزود : این طرح با هزینه ای بالغ بر30میلیون تومان به بهره برداری رسید که سهم تسهیلات اختصاص داده شده به او از سپاه 17میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به تسهیلات اختصاص داده شده به بسیجیان در سال95 عنوان کرد : در سال گذشته یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تسهیلات به بسیجیان ارائه شد که در قالب آن طرحهای اقتصاد مقاومتی چون دو مجموعه طرح پرورش قارچ،پرورش بلدرچین،ماهی سردآبی،زنبور عسل،قالی بافی و...به بهره برداری رسیده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها