رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

معرفی نفرات برتر مسابقه کتابخوانی در زنجان

نفرات برتر مسابقه کتابخوانی که به مناسبت هفته معلم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار شد، معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۶۵۸۱۶
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان این مسابقه در هفته معلم گفت: سوالات مطرح شده از کتاب "مسئله حجاب"، اثر به یادماندنی و تاثیرگذار استاد مرتضی مطهری بود که در بین اقشار مختلف مردم و دستگاه‌های اجرایی توزیع شده و ٢٩٧ برگ پاسخ‌نامه از سوی آنان به دبیرخانه ارسال شد.

ایرانه حیدری از توزیع سوالات در میان موسسات آموزشی، خدماتی و صنعتی خبر داده و افزود: پرسنل بیمارستان آیت‌الله موسوی، بیمارستان ولی‌عصر، کلینیک شهید مطهری، کارخانه ایران ترانسفو، کارکنان آموزشی و اداری سازمان آموزش و پرورش استان، اداره کل محیط زیست استان، سازمان بهزیستی، اداره جهاد کشاورزی، پرسنل و خانواده کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره شهرستان زنجان و نیز تعدادی از زنان خانه‌دار به این سوالات پاسخ دادند که از میان پاسخنامه‌های دریافتی، ١٣٦ نفر به این سوالات پاسخ صحیح داده و از میان آنان نیز به ٢٤ نفر به قید قرعه هدایایی در نظر گرفته شد.

حیدری محل قرعه‌کشی این مسابقه را در دفتر رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان عنوان کرده و ادامه داد: پیش از این قرار بود به ١٢ نفر جایزه تعلق گیرد که به علت استقبال کم‌نظیر اقشار مختلف مردم، برگزارکنندگان مسابقه بر آن شدند تا تعداد جوایز را به ٢٤ نفر افزایش دهند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف مردم عنوان کرده و تاکید نمود: با توجه به استقبال گسترده مردم از این مسابقه، در نظر داریم در طول سال نیز چنین مسابقاتی برگزار کنیم.

حیدری مراسم اهدای جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی را در طول یکی از روزهای ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

گفتنی است، مهین علیزاده، فائزه نصیری، لیلا جعفری، سمیه حیدری، نصرت‌الله خدایی، زهرا حیدری، حبیب‌الله غفوری، سمیه میناخانی، قدسی افشار، فاطمه بیات، فرزانه محمدی، لیلا نظری، مژگان نادرپور، مهیا کریمی، علی جوادی، سمیه تقیلوفر، فاطمه صیادیان، فرح اشجعی، رقیه ندرلو، رباب دوستی، لیلا جوادی، محمد نصری و غلامرضا وزانی برگزیدگان در این مسابقه می باشند.

ارسال نظرات