مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

توزیع 2543 تن اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در لرستان

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی از تأمین و توزیع 550 تن گوشت مرغ ویژه ایام ماه مبارک رمضان در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۵۴
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان مهندس عظیم دادگر اظهار داشت :به منظور تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان اقلام اساسی و موردنیاز تأمین شده و محدودیتی در این راستا نداریم.

وی افزود: هم اکنون 780 تن برنج در استان فراهم شده که قیمت به ازای هر کیلو در درب کارخانه 2400 و برای مصرف کننده 2700 تومان است.

دادگر تصریح کرد: همچنین 550 تن مرغ با قیمت هر کیلو 5700 تومان برای مصرف کننده تأمین و در سردخانه‌های استان ذخیره شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تأمین 48 تن گوشت قرمز منجمد خبر داد و افزود: قیمت مصوب شده برای هر کیلو گوشت 22500 تومان است.

وی میزان شکر فراهم شده برای توزیع در بازار ایام ماه مبارک رمضان را 1165 تن عنوان کرد و گفت: شکر برای توزیع عمومی و صنوف تخصصی و صنعتی با قیمت مصوب 2520 تومان فراهم شده و قابل عرضه است.

دادگر خاطرنشان کرد: این اقلام با قیمت مصوب در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی کارمندی و اصناف تخصصی مرتبط آماده توزیع بوده و در حال انجام است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه این کالاها مازاد بر نیاز استان تأمین شده جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و دست دلالان برای افزایش قیمت کوتاه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات