خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی:

کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: در دو ماهه اول امسال ۲ تن و ۷۰۳ کیلو و ۸۹۷ گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۲۶۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کریم اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در دو ماهه گذشته در سطح استان آذربایجان غربی اظهار کرد: در 2 ماهه در سطح استان 2 تن و 703 کیلو و 897 گرم انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش درزمینه کشفیات مواد مخدر را داشته‌ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رابطه با آمار دستگیرشدگان قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین جمع‌آوری‌شده در سال 96 بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش دستگیری قاچاقچی مواد مخدر را داشته‌ایم که این افزایش آمار نسبت به سال گذشته در زمینه دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر 15 درصد است و در بحث جمع‌آوری معتادین نیز در سال 96 نسبت به سال 95 افزایش 75 درصدی را داریم.

وی در رابطه با کشف قرص‌های روان‌گردان در سطح استان آذربایجان غربی افزود: امسال در زمینه انهدام باند با 7 درصد افزایش روبه‌رو بودیم و در زمینه کشف قرص‌های روان‌گردان نیز هزار و 618 درصد افزایش داشتیم که تعداد قرص‌های روان‌گردان کشف‌شده به 156 هزار و 498 مورد می‌رسد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رابطه با روی آوردن معتادین آذربایجان غربی به مصرف هروئین افزود: آسیب‌پذیری شیشه زیاد بوده و به همین سبب معتادین بیشتر به مصرف هروئین مایل شده‌اند.

اکبری گفت: در آذربایجان غربی بحث ترانزیت مواد مخدر حاکم است که مورد طمع مافیای مواد مخدر نیز هست که با پیشرفت ارتباطات و فناوری‌ها به سه مسیر ترانزیت در استان دسترسی وجود دارد چراکه موقعیت استان آذربایجان غربی با دیگر استان‌ها فرق دارد و این استان متأثر از یک سری کارهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها