مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه ناحیه خاتم :

توجه به نماز و احترام به والدین مهمترین عامل رسیدن به موفقیت

مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه ناحیه خاتم مهمترین عامل در رسیدن به موفقیت را توجه به نماز و احترام به والدین عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۳۳۱
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با سومین روز از ماه مبارک رمضان نشست اخلاقی پرسنل سپاه ناحیه خاتم برگزار شد .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه خاتم در این نشست با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یاد و خاطره شهدای شهرستان به ویژه شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشت .

علی محمد جعفری در ادامه با اشاره به اینکه باید از فرصت ماه مبارک رمضان بیشترین بهره را برد خاطر نشان کرد :یکی از واجبات در ماه مبارک رمضان روزه گرفتن است و هر کس که نتواند از این فرصت ها بهره کافی را ببرد ضرر خواهد کرد .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ها و فضیلت های ماه مبارک رمضان به بیان روایتی از پیامبر گرامی اسلام پرداخت و بر اهمیت احسان به والدین و توجه به نماز تاکید کرد و اظهار داشت : توجه به نماز و احترام به والدین یکی از مهمترین عوامل رسیدن به موفقیت است .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در بخش پایانی سخنان خود گفت : دعای چهار گروه از انسان ها در نزد خداوند متعال رد نخواهد شد اول دعای پدر در حق فرزندان ، دوم دعای مظلوم در حق ظالم ، سوم دعای کسی که عمره گذار می شود در طول سفر هر دعایی که کند مستجاب خواهد شد و چهارم دعای روزه دار تا زمانی که افطار نکرده است .

ارسال نظرات