خبرهای داغ:
در سومین جلسه ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد؛

برنامه های ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد آذربایجان شرقی اعلام شد

رئیس ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد آذربایجان شرقی، با اعلام برنامه های ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد، گفت: آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی از ساعت 19 در مصلی امام خمینی تبریز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، ایثارگران و طلاب و ... همراه با برنامه های مختلف فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۲۱
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین تقی زاده افزود: سخنران اصلی این مراسم حجت الاسلام صدرالدین شریعتی از استادان حوزه و دانشگاه است.
وی ادامه داد: مراسم 15 خرداد نیز از ساعت 19 تا اذان مغرب و افطار میهمانان خدا در مصلای اعظم امام خمینی تبریز برگزار می شود که سخنران اصلی این مراسم نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه جدید تبریز خواهد بود.
حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به فعالیت تعداد 16 کمیته اصلی در ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد، گفت: این کمیته های برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی، مذهبی، ورزشی و سیاسی را تدارک دیده اند که امیدواریم با استقبال خوب مردم به مورد اجرا گذاشته شود.
وی بزرگداشت یاد و نام امام راحل و شهدای دوران انقلاب را یکی از توصیه های اکید مقام معظم رهبری بیان و اظهار کرد: امام خمینی شخصیت بی همتای عصر حاضر است که در سخت ترین دوران و شرایط با تحمل بسیاری از سختی های روزگار با دستان خالی توانست انقلاب اسلامی را به نتیجه رسانده و مردم ایران را از یوغ طاغوت نجات دهد.
حجت الاسلام تقی زاده شهدای قیام تاریخی 15 خرداد را نیز مورد تکریم قرار داد و گفت: این شهدای عالی مقام جایگاه بسیار رفیعی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند ، زیراکه با خون این شهدا نهال نوپای انقلاب آبیاری شد تا در آینده انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و ثمره آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی اضافه کرد: عزت، عظمت، استقلال و آرامش و آسایش کنونی ایران اسلامی، مدیون از جان گذشتگی های شهدا و هدایت های داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر اینکه کمیته فضای مجازی ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد باید فعال تر شود، گفت: در حال حاضر دشمنان اسلام و انقلاب با همه توان هجمه های سنگینی را علیه جوانان و نوجوانان انجام می دهند که برای مقابله با چنین تهدیدهایی باید مساله مهم آگاه سازی در اولویت برنامه های ستاد قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها