مدیرکل تعاون و کار اردبیل مطرح کرد

ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان برای جذب افراد نیازمند در استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برقراری بسته تشویقی حمایتی برای کارفرمایان واحدهای تولیدی در جذب افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۵۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، قاسم رحیمی در جلسه بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی در اردبیل اظهار داشت:در راستای توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)کارفرمایانی که نیروی کار مورد نیاز خود را از بین مددجویان کمیته امداد و از طریق موسسات مشاوره و کاریابی غیردولتی استان و یا اداره کل کمیته امداد جذب کنند از بسته‌های تشویقی و حمایتی برخوردار خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این بسته حمایتی و تشویقی کارفرمایان شامل پرداخت یک سال حق بیمه سهم کارفرما در سال نخستو پرداخت 50 درصد حق بیمه سهم کارفرما در سال دوم بوده که از طریق این اداره کل پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: از کارفرمایان واحدهای تولیدی در سطح استان اردبیل انتظار می‌رودبا جذب افراد تحت حمایت کمیته امداد به منظور توانمندسازی این افراد نیازمند، از بسته حمایتی برقرار شده استفاده کرده و گامی در راستای اشتغال و کسب درآمد برای اقشار نیازمند و محروم بردارند.

رحیمی مطالبات مردم در حوزه معیشت و اشتغال را یک فاکتور مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: باید به طور جدی به مقوله اشتغال پرداخته شود که دولت در پیشبرد این امر برنامه‌ها و طرح‌های اساسی را در دست اجرا دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه راهبرد سال 96 با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، افزود: این عنوان برای سال جدید نشان‌دهنده مسئولیت عظیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه در بخش اقتصاد و تولید است.

وی اظهار کرد: با توجه به نشست ها و جلسات مشترک برگزار شده در تهران با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قسمت اعظمی از برنامه های دولت به سمت اشتغال و تولید معطوف شده است و این امر بیانگر اهمیت و ضرورت مسئله اشتغال و تولید به عنوان دغدغه اصلی مسئولان نظام است.

ارسال نظرات