سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل:

اعضای خانه مطبوعات استان اردبیل در انتخابات الکترونیک سراسری شرکت می‌کنند

سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: اعضای خانه مطبوعات استان اردبیل به منظور تعیین تکلیف فعالیت های صنفی خود، در انتخابات الکترونیکی سراسری که 10 خرداد ماه برگزار می گردد، شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۶۶۸۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از فارس ساسان ابش‌وند در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری اقدامات ویژه‌ای برای ساماندهی و بهسازی پارک‌های محله‌ای حوزه منطقه یک  صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و همچنین زیباسازی فضای محلات و استفاده شهروندان و خانواده‌ها از فضای سبز و پارک‌ها  و با همکاری واحدهای مختلف شهرداری منطقه یک انجام گرفت.

مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل افزود: در طول این پروژه فضای سبز محله‌های پیر مادر، یعقوبیه، ابراهیم‌آباد، اسماعیل بیگ  و ملا مومن، ابتدا خاکریزی و زیرسازی و پس از آن گلکاری و چمن‌کاری شد.

ابیش‌وند افزود: سیستم روشنایی محل‌های مذکور برای افزایش امنیت و زیباسازی اصلاح و بروزرسانی شد.

وی نصب چراغ‌های برق چند شعله با طراحی زیبا در محلات ذکر شده را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و گفت: این چراغ‌ها نمای زیبایی در شب به این محلات بخشیده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل به طرح بهسازی فضای سبز و سیستم نوری میدان علی (ع)، میدان شهدا و مقابل استانداری اردبیل نیز اشاره کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار