جمع‌آوری ۲۳۰ میلیون تومان برای آزادی ۴ نفر زندانی نیازمند در جشن گلریزان

فرماندار اشکذر بازدارندگی، کمک به هم نوع و پند دادن را مهم‌ترین اهداف برگزاری جشن گلریزان عنوان کرد و گفت: در همین راستا در صد هستیم تا با همکاری ستاد دیه استان برای آزادی ۴ نفر زندانی نیازمند مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در این جشن جمع‌آوری نماییم.
کد خبر: ۸۸۶۶۷۶۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، نشست برنامه‌ریزی برگزاری جشن گلریزان در نخستین روز ماه مبارک رمضان و باهدف آزادی محکومین غیر عمد در فرمانداری اشکذر برگزار شد.

فرماندار اشکذر بابیان اینکه جشن گلریزان در سال گذشته به نحوی مطلوب برگزارشده است اظهار داشت: باهدف فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی در نظر داریم پنج‌شنبه ۱۸ خردادماه مصادف با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) سومین دوره جشن گلریزان در شهرستان اشکذر برگزار گردد.

"محمدعلی شاه‌حسینی” بازدارندگی، کمک به هم نوع و پند دادن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن عنوان کرد و افزود: در همین راستا و با همکاری ستاد دیه استان درصدد هستیم برای آزادی ۴ نفر زندانی نیازمند مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان را جمع‌آوری نماییم.

وی با درخواست از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: درصورتی‌که هر شهروند ۱۰ هزار تومان پرداخت نماید می‌توان زمینه آزادی تمامی افراد مذکور را فراهم نمود.

ارسال نظرات