نگاهی به اکران ویژه سینماهای بندرعباس در ماه مبارک رمضان

در حالی چهارمین روز از ماه مبارک رمضان سپری می‌شود که دو سینما شهر بندرعباس با نمایش جدیدترین فیلم‌های خود به دنبال به دست آوردن گیشه و جذب تماشاگران بیشتری هستند.
کد خبر: ۸۸۶۶۹۵۵
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سینما ستاره جنوب نیز در دومین روز ماه مبارک رمضان با نمایش فیلم‌های آشوب و نقطه کور به استقبال برنامه‌های ویژه خود در این ماه رفت.

داستان فیلم آشوب در دهه 1320 می‌گذرد و مضمون اصلی آن در رابطه با بحران هنرمندان در آن روزگار است. اصل داستان این فیلم مربوط به جوانی است که با نام مستعار آشوب در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند و این آشوب با آشوب‌های تاریخی و واقعی دهه 1320 تلفیق می‌شود و این شخصیت را به یک آشوب خوفناک و تهدیدآمیز تبدیل می‌کند. کوروش تهامی، لیلا اوتادی، یکتا ناصر، محمدرضا شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، فرهاد آییش، آشا محرابی، محمدرضا هدایتی، رامین ناصرنصیر، امیرحسین صدیق، نیما فلاح، شهره لرستانی، حبیب دهقان نسب، داریوش فرهنگ ، ارژنگ امیرفضلی و … بازیگران این فیلم پر بازیگر هستند.

این فیلم در سانس ها 18:30 و 22 همه‌روزه بر روی پرده سینما ستاره جنوب قرار دارد با این تفاوت که بلیت این فیلم در ماه مبارک رمضان سانس نخست نیم‌بها و به قیمت 4 هزار تومان و در سانس دوم با قیمت 8 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اما در خلاصه داستان فیلم نقطه کور می‌بینید که خسرو که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش‌آمده نیست. هنرمندان و بازیگران این فیلم عبارت‌اند از محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، نیکی مظفری، مریم به وبانی، علیرضا زمانی نسب، سید احمد محمدی، سارا ربیعی، سجاد شهرابی، یلدا نوریان، حسین قورچی، مهدی پارسا، یونا تدین، نیوشا جهانی، نیوشا گودرزی، حسام رحیمی منش، نرگس، نیلوفر یزدان‌پرست هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم در سانس ها 17 و 20:30 همه‌روزه بر روی پرده سینما ستاره جنوب قرار دارد با این تفاوت که بلیت این فیلم در ماه مبارک رمضان سانس نخست نیم‌بها و به قیمت 4 هزار تومان و در سانس دوم با قیمت 8 هزار تومان به فروش می‌رسد.

سینما ستاره شهر نیز در ماه مبارک رمضان با نمایش فیلم‌های ویلایی‌ها و دو عروس به استقبال برنامه‌های ویژه خود در این ماه رفت.

ویلایی‌ها از جمله فیلم‌های پر بازیگر است که تمام بازیگران اصلی آن زن هستند. به‌غیراز چندین سکانس که بازیگر مرد دارد، در بقیه صحنه‌های فیلم فقط بازیگران زن حضور دارند. ضمن اینکه پریناز ایزدیار و طناز طباطبایی برای اولین بار با یکدیگر همبازی شده‌اند. موضوع فیلم در خصوص خانه‌های سازمانی در این شهر است که محل زندگی فرماندهان جنگ بوده که کماکان وجود خارجی دارد. فیلم‌نامه این فیلم را منیر قیدی خود به نگارش درآورده است. فیلم درباره زندگی همسران فرماندهان جنگ است که در سال‌های ۶٢ و ۶٣ روایت می‌شود. موضوعی که تاکنون سینمای ایران کمتر به آن پرداخته است.

این فیلم در سانس ها 17 و 20:15 همه‌روزه بر روی پرده سینما ستاره شهر قرار دارد با این تفاوت که بلیت این فیلم در ماه مبارک رمضان سانس نخست نیم‌بها و به قیمت 4 هزار تومان و در سانس دوم با قیمت 8 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اما خلاصه قصه فیلم دو عروس درباره زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که به خاطر مشکلات مالی مرد و خواسته‌های عجیب‌وغریب زن با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند. زندگی این دو در نهایت با پیشنهاد زن برای رسیدن به ثروت با اتفاقات مختلفی روبرو خواهند شد و پونه همسرش اردلان را زیر فشار قرار می‌داد تا برایش ماشین خارجی بخرد، اردلان که کارمند ساده‌ای بیش نیست قدرت و درامد برآورده شدن چنین خواسته‌ای را ندارد و همین امر موجب می‌شود تا زندگی آن‌ها دستخوش حوادثی گردیده و تا آستانه طلاق بروند. بازیگران و هنرمندان این فیلم عبارت‌اند از دانیال عبادی، علی خیامی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی، صفا آقاجانی، میر طاهر مظلومی و بهزاد رحیم خانی همراه با هنرمند خردسال عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند که به ایفای نقش می‌پردازند.

این فیلم در سانس ها 18:45 و 22 همه‌روزه بر روی پرده سینما ستاره شهر قرار دارد که بلیت این فیلم در هر دو سانس با قیمت 8 هزار تومان به فروش می‌رسد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار