مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) استان لرستان:

روشنگری؛ جهاد در حفظ دستاوردهای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) استان لرستان گفت: روشنگری درهرامری به ویژه حفظ دستاوردهای انقلاب یک نوع جهاد است.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۴۰
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان در جلسه اخلاقی که به مناسبت ماه مبارک رمضان درجمع پایوران وبسیجیان سپاه ناحیه شهرستان چگنی برگزار شد اظهار داشت : نتیجه انتخابات پیروزی انقلاب و رهبری بود.



وی با اشاره به اینکه این پبروزی مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب واستکبار جهانی بود افزود: وظیفه همه ی ما این است که درمسیر امام ورهبری حرکت کنیم ،


وی عنوان کرد: نیت درانجام کارها بسیار مهم هست بلکه افضل اعمال است و مهم این است که در همه ی امور نیت الهی باشد چراکه در روز قیامت انسانها براساس نیت ها محشور میشوند.



مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) استان لرستان بیان کرد:جاودانگی انسانها جهت نیت خوب آنهاست مردم با نیت خوب و باحضور خود وظیفه دینی خودرا در بحث انتخابات انجام دادند ویک بیعت مجدد با امام ورهبری و انقلاب بستند.


حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان با اشاره به اینکه هدف ازجهاد بالابردن سطح بینش جهانی است گفت : روشنگری درهرامری به ویژه حفظ دستاوردهای انقلاب یک نوع جهاد است.


وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش سپاه پاسداران باید حفظ این دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد،و یک فرد انقلابی ورزمنده باید در تمام شرایط بینش دینی بالایی داشته باشد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع ) استان لرستان در ادامه با بیان اینکه از نشانه های افراد مومن داشتن اعتقاد به پروردگار در همه عرصه هاست افزود : اعتقاد به اینکه در تمام ابعاد زندگی توکل به خداوند داشته ونتیجه کار به خدا بسپارد و در این مسیر قوی باشدومایوس نشود و هیچ موقع احساس شکست وترس نکند بلکه همیشه راضی به رضای خداوند باشد.

انتهای پیام /ش
ارسال نظرات