استاندار اردبیل:

رغبت سرمایه‌گذاران برای احداث هتل‌های چند ستاره در اردبیل افزایش یافته است

استاندار اردبیل گفت: به دنبال برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در استان اعلام آمادگی و رغبت سرمایه‌گذاران برای احداث هتل‌های چند ستاره در اردبیل افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۶۷۱۳۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، مجید خدابخش عصر امروز  در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل اظهار داشت: تماشاگران به ویژه جوانان و ورزش‌دوستان استان با حضور بی‌نظیر خود در سالن‌های محل برگزاری مسابقات، مسئولیت مسئولان استان را سنگین‌تر کردند و توقع و انتظارات جامعه ورزشی را افزایش دادند.

وی افزود: برگزاری مسابقات والیبال حاصل تلاش همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران و نتیجه کار تیمی و گروهی متحد و همدل بود که توانست بسیاری از اهداف ما را در این زمینه محقق کند که امیدواریم این موضوع بیش از پیش مورد توجه واقع شود و بتوانیم ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کم‌نظیر استان را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کنیم.

استاندار اردبیل گفت: تیم‌های ملی 15 رشته  ورزشی در استان اردبیل یا اردو زده‌اند و یا به زودی در استان اردو می‌زنند و اردوهای تیم‌های ملی مقدمه‌ای برای میزبانی استان برای برگزاری مسابقات آسیایی دیگر رشته‌های ورزشی است و برگزاری اردوی تیم ملی بوکس ایران که به مدت دو هفته در اردبیل برگزار می‌شود یک نمونه بارز از این موضوع است.

خدابخش بیان کرد: به دنبال برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در استان اعلام آمادگی و رغبت سرمایه‌گذاران برای احداث هتل‌های چند ستاره در استان افزایش یافته است و تبلیغ فرهنگی استان یکی دیگر از برکات برگزاری این دوره از مسابقات بود که میلیاردها تومان باید هزینه می‌شد تا چنین تبلیغ وسیعی در بسیاری از کشورهای  آسیا انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان استحقاق استان برای میزبانی برگزاری مسابقات جهانی را اعلام کرده و از مسئولان استان خواسته شده در این خصوص مکاتبه کنند که امیدواریم با اقدامات انجام شده بتوانیم میزبان مسابقات جهانی و بین‌المللی در استان باشیم.
ارسال نظرات