ابطحی در گفتگو با «بسیج»:

قوه قضائیه تخلفات رئیس سابق دانشگاه آزاد را پیگیری کند

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: آقای ولایتی باید اسناد خود را درباره جرم و تخلف ها به قوه قضائیه ارائه دهند و ایشان وظیفه سنگینی دارند که باید پیگیری کنند.
کد خبر: ۸۸۶۷۲۴۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
محمد جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اظهارات ولایتی در خصوص فساد گسترده رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: عده ای فساد را در دانشگاه آزاد نهادینه کرده اند. آقای ولایتی باید اسناد خود را درباره جرم و تخلف ها به قوه قضائیه ارائه دهد و ایشان وظیفه سنگینی در این راه دارند.

وی با بیان اینکه رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد در راستای سالم سازی روابط حاکم بر این مجموعه در بعدهای مختلف تلاش می کند، تصریح کرد: امیدوارم با پیگیری آقای ولایتی هر فرد در هر کجا و هر مسئولیتی تخلف کرده باشد به مجازات برسد تا از تکرار چنین مسائلی جلوگیری کرده و شاهد سالم سازی دانشگاه آزاد باشیم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید در خدمت علم و تخصص و تجربه در کشور ایران و منطقه باشد گفت: چند سال پیش که بحث وقف در دانشگاه آزاد مطرح شد ،در مجلس هشتم ما اعلام خطر کردیم و رهبر معظم انقلاب تذکر دادند چرا که اینکار هم خلاف شرع بود و هم خلاف منافع ملی.

وی ادامه داد: عده‌ای می خواستند حیاط خلوتی در دانشگاه آزاد داشته باشند و ما دیدیم در فتنه 88 چطور این اتفاق افتاد؛ ما هر چقدر تلاش کردیم تحقیق و تفحص صورت بگیرد، متأسفانه با لابی گسترده ای که وجود داشت، جلوی این کار را گرفتند و نتیجه مشخص نشد.

ارسال نظرات