خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

خون شهدای 15خرداد ریشه انقلاب را آبیاری کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت 15 خرداد، آغاز انقلاب اسلامی را قیام 15 خرداد دانست و گفت: ریشه های انقلاب با خون شهدای 15 خرداد آبیاری شد.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۲۵
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: ارائه دکترین کِنِدی، تصویب لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی، و فاجعه حمله به فیضیه و عزاداران حسینی سبب شد تا مردم برای نابودی طاغوت با امام راحل هم پیمان شوند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در آن برهه حساس به درستی خطر نفوذ را درک کرده و به افشاگری ماهیت اسلام ستیزی و استکبار طلبی رژیم طاغوت پرداخت، اظهار کرد: این حرکت به موقع و شجاعانه امام موجب شد تا پایه های انقلاب با ماهیتی دینی و مردمی بنا نهاده شود.

حجت الاسلام امیرنژاد افزود: افشاگری های به موقع امام(ره) مانع از عملی شدن دکترین کندی شده و اتحاد و وحدت مردم حول محوریت اسلام و رهبری را تثبیت کرد و افشای چهره ریاکارانه شاه، محوریت قرار گرفتن گروه های اسلامی، ورود جدی روحانیت و مراجع به عرصه سیاسی از پیامدهای قیام 15 خرداد بود و نتیجه اصلی آن دشمن شناسی قوی مردم و پی بردن به خطر دشمن و نهایتا نابودی طاغوت و پایه گذاری حکومت اسلامی در کشور بود.

آیین گرامیداشت سالروز قیام خونین 15 خرداد 1342 در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه با حضور کارکنان این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها