به مناسبت 14 و 15 خرداد برگزار می شود

مراسم ویژه گرامیداشت ارتحال امام راحل با حضور قاضی عسگر

مراسم ویژه ارتحال امام راحل در روز های 14و15 خرداد با حضور حجت الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج کشور در مصلی اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۵۶۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل ازپایگاه خبری آذرسلام، سرهنگ عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل در گفتگو با آذرسلام از برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام راحل خبر داد.

وی افزود: در روز 14 خرداد از ساعت 18 برنامه های ویژه گرامیداشت ارتحال امام راحل با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر نماینده مقا معظم رهبری در سازمان حج و زیارت شروع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: روزه داران و حاضرین پس از این مراسم افطار را در مصلی حضور خواهند داشت.

وی گفت: در روز 15 خرداد سالگرد خاکسپاری امام راحل نیز مراسم ویژه عزاداری پس از موعظه و سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی وفقیه در استان و امام جمعه اردبیل با محوریت گرامیداشت ارتحال در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم برگزار خواهد شد.

عبدی تصریح کرد: هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل در روز 14 خرداد با حضور در مسجد اعظم این شهر عزاداری کرده و پس از آن در در برنامه سخنرانی سخنرنان مراسم شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز فضاسازی شهری لازم برای اطلاع مردم از مراسم چهاردم و پانزدهم خرداد و ارتحال امام راحل را در سطح شهر طی ایام باقی مانده بر عهده خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار عبدی در پایان یادآور شد: مراسم مشابه ویژه ارتحال در شهرستان های استان نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات