مقاله:

جامعه در معرض تهاجم فرهنگی/بصیرت تنها راه مقابله با هجمه های فرهنگی

دشمن به فکر خدشه‌دار کردن از راه زر و زور و تزویر و نفاق و هجمه فرهنگی افتاده که تنها راه مقابله با هجمه دشمن ، بصیرت و تربیت فرهنگی است.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۳۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
مقدمه

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،از اول انقلاب تاکنون دشمن به رهبری شیطان بزرگ و اقمارش مرتب برعلیه ولایت انقلابی، سپاه و بسیج توطئه، تبلیغ و جنگ روانی بپا می‌کند و هر حرکتی را ولو اندک در کشور یا منطقه را به مخالفت با این عناصر قلمداد می‌کند. چون می‌داند ستون خیمه اسلام و مسلمانان در عصر حاضر ولایت انقلابی، سپاه قهرمان و عزیز و بسیج مخلص و مکتبی با اطاعت از ولایت است که سد نفوذناپذیری در برابر تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌ ایجاد کرده است.

اینجانب یک کشاورز بسیجی عضو پایگاه حزب‌الله گوشه شهنشاه بر خود این وظیفه را دیدم که مطلبی را هر چند ناقص جهت تنویر افکار عمومی نگارش کنم و اگر از نظر متن و محتوا کمبودی دارد پوزش خواسته و از همگی خوانندگان التماس دعا دارم.

مظلوم اما تابان؛

چرا ولایت مظلوم است و مظلوم‌ترین است؟

حضرت علی (ع) ۲۵ سال خانه‌نشین می‌شود، پهلوی حضرت زهرا (س) شکسته می‌شود، جنگ صفین رخ می‌دهد و قرآن کریم سرنیزه می‌رود، حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه شهید می‌شود، صلح امام حسن (ع) با معاویه منعقد و ایشان با زهر شهید می‌شود، امام حسین (ع) در عاشورا به شهادت می‌رسد و در ادامه آن مظلومیت تمامی امامان شیعه. اما چرا با تمامی این واقعیات تاریخی هنوز هم ولایت مظلوم است و شاید هم اکنون با این همه وسایل ارتباط جمعی و یاران با وفا بازهم ولایت مظلوم است اما با این همه مظلومیت‌ها ما مفتخریم که پیرو ولایتیم و ما مفتخریم که سربازان ولایت انقلابی هستیم و مثل کوه پشت علی زمان ایستاده‌ایم و ما مفتخریم که دشمن ما هر روز از ما بیشتر عصبانی می‌شود و این عصبانی مرگ او را نزدیک می‌کند ما مفتخریم که با اطاعت از ولایت فقیه، حکومت شاهنشاهی را با صبر و استقامت و تحمل سختی‌ها سرنگون کردیم و با اطاعت از ولایت، صدام را بعد از ۸ سال شکست دادیم. صدامی که تمامی استکبار و ارتجاع منطقه آشکار و نهان پشت او بود و هم اکنون وظیفه ما بسیار سنگین‌تر است زیرا فقط با اطاعت از ولایت است که می‌توان طعم شیرین پیروزی را چشید.

 

شیطان بزرگ و اقمارش سال‌های متمادی به دنبال این است که هر روز و هر شب توطئه کند، اما مردم حقایق را می‌فهمند و دشمن در حال زبونی و تقلا برای احیای آبروی از دست رفته خود است چون که صبر و اطاعت ما، الگوی جهانی شده و مردم و کشورهای منطقه به‌زودی از زیر فشار تبلیغات دروغین و جو امنیتی رهایی پیدا می‌کنند و حکام منطقه سرنوشتی جز صدام نخواهند داشت.

عزم مقاومت در جهت صبر و استقامت و اطاعت از ولایت

اسلام ناب محمدی (ص) و ایران انقلابی و ولایت فقیه پناه مظلومان جهان شده و استکبار و ارتجاع منطقه چنان در بهت و حیرت‌اند که سرگردان در حال تکاپو و حیله و دسیسه‌چینی هستند و با نشر افکار تکفیری و جنگ فرقه‌ای در کشورها از سراسر جهان و بخصوص در منطقه ما به فکر ضربه به اسلام و کشور و مقاومت بودند و هستند. اما فعالیت‌های دشمن نتیجه عکس داده و ولایت و مقاومت منطقه هر روز عزیزتر و محبوب‌تر می‌شود، چون «و الله خير الماكرين» و مردم بعد از چند سال پی به حقیقت اسلام و درستی خط ولایت و مقاومت برده‌اند. که این حقیقت را می‌توان از حیرت و سرافکندگی دشمن فهمید و کشورهای بزرگ و کوچک در حال فهمیدن این حقیقت هستند آنان فهمیده‌اند کشتار و آتش زدن و انفجار و ویرانی و کوچ دادن مردم و خونریزی نه تنها بر عزم مقاومت در جهت صبر و استقامت و اطاعت از ولایت تأثیری نداشته بلکه نتیجه عکس داشته و مردم از هر دین و مذهب و نژاد و قوم و قبیله هم به انقلاب و ولایت و هم به مقاومت علاقه‌مند می‌شوند و هم جرأت پیدا می‌کنند که از همراهی شیطان بزرگ و هم دستانش سرباز زنند و آنان را همراهی نکنند.

اما دشمن چون از دشمنی و حمله نظامی و کارهای تروریستی ناامید شود در فکر خدعه و نیرنگ است و به دنبال ضربه به نظام و خدشه‌دار کردن ولایت و به دنبال آن تضعیف سپاه و بسیج است.

عامل سد نفوذ دشمن، سه رکن ولایت با رهبری

چه تورم یا تحریم یا ضعف اقتصادی یا گرانی کالا و ناامنی یا ترس یا گمراهی یا اختلاف طبقاتی و یا حرکت اجتماعی مانند انتخابات یا برجام و هر حرکتی در کشور اتفاق می‌افتد دشمن چنین وانمود می‌کند عامل اصلی این همه مشکلات و معضلات، ولایت، سپاه و بسیج است چرا که عامل سد نفوذ دشمن، سه رکن ولایت با رهبری و آگاهی بخشی و سپاه و بسیج با بصیرت و اطاعت محض از ولایت فقیه است که سد محکمی در جامعه و جهان در برابر استکبار جهانی است.

برادر بسیجی اگر به یاد ندارید از دیگران بپرسید یا بخوانید در اوایل انقلاب هر حرکتی که در کشور یا منطقه یا جهان می‌خواست بدرخشد خود را به انقلاب و سپاه و بسیج نزدیک‌تر می‌کرد و چون دشمن پی به این نفوذ و محبوبیت برد با کار کارشناسی شده به فکر مقابله نظامی افتاد اما چون از مقابله ناامید شد، به فکر خدشه‌دار کردن از راه زر و زور و تزویر و نفاق و هجمه فرهنگی افتاده است. اما خواهر و برادر عزیزم برای مقابله با این هجمه دشمن تنها راه، بصیرت و تربیت فرهنگی است.

رأی مردم مشروعیت پیدا می‌کند

سال اقتصاد مقاومتی باید با کمک به مردم با کارجهادی و تلاش برای رفع محرومیت از کشور برای مردم این باور را به وجود بیاوریم که ما خادمان مخلص انقلاب و مردم و محرومان جهانیم چون امام حضرت روح الله(ره) فرموده بسیج لشکر مخلص خداست. پس این اخلاص می بایست در جهت کار و تلاش و همچون اوایل انقلاب تجلی و ظهور پیدا کند. برادر بسیجی‌ام چه افتخاری بالاتر از این که رهبر ما پاک‌ترین، عادل‌ترین، باتقواترین و عالم‌ترین فرد است که از آیه أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ و حدیث ثقلین و رأی مردم مشروعیت پیدا می‌کند و با رأی مردم در این جایگاه قرار دارند و یک دموکراسی اسلامی و دینی اصلی است که دشمن را حیران و مبهوت کرده است.

برادر و خواهر بسیجی‌ام دشمن چه بخواهد و چه نخواهد سپاه و بسیج الگوی تمام مظلومان جهان شده پس قدر خود را بدان که، چه کسی هستی و پاسدار چه هستی و الگوی چه تفکری هستی. اگر در صدر اسلام تاکنون در اسلام نفاق زیاد و حق و ناحق جلوه داده شده و مردم را در فقر فرهنگی و بی‌بصیرتی قرار داده‌اند اما محرومیت و فقر اولویت نیازهای مادی بر نیازهای دیگر بوده است چون اگر جامعه از نظر مادی و معیشت در مضیقه باشد مردم برای تأمین نیاز مادی دست به هر کاری می‌زنند و فتنه و نفاق و ریا در جامعه گسترش پیدا می‌کند.

پس بر برادران و خواهران بسیجی و انقلابی ملزم است که با کار جهادی و کمک به محرومان، روستاییان و نیازمندان در راه اقتصاد مقاومتی این نقشه دشمن را خنثی کنند و با ایجاد قرارگاه سازندگی بسیج همه توان خود را جهت کمک به دولت به کار گیرند چون دشمن هر اتفاقی را در جامعه از هر نظر که باشد مخالفت با نظام قلمداد می‌کند. بسیج شجره طیبه است که جنگ را اداره کرد و لشکر بیست میلیونی مخلص خدا، باید بر بحران‌ها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی غلبه کند، به امید پیروزی اسلام و مسلمین و فتح سنگرهای کلیدی جهان.

 
 

نویسنده :کشاورز بسیجی علیرضا رحمتی

پایگاه مقاومت حزب الله روستای گوشه شهنشاه شهرستان خرم آباد

انتهای پیام/ز


ارسال نظرات