امام جمعه بیله سوار:

دستگاه های امنیتی شهرستان به تخلفات انتخاباتی ورود کنند

امام جمعه بیله سوار گفت: دستگاه های امنیتی شهرستان باید به تخلفات برخی مدیران دولتی در انتخابات ریاست جمهوری ورود کنند و مدیر متخلف نیز اخراج شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۷۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سواردر خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: متاسفانه برخی مسئولان ادارات و نهادهای دولتی موظف شده بودند که خانه به خانه و تک تک افراد را به فرد مورد نظر خود جلب توجه نمایند .

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در زمان انتخابات ریاست جمهوری و اینکه یکی از مدیران دولتی اقدام به پخش پیام تلگرامی مربوط به یکی از سران فتنه 88 بر سر صندوق های اخذ رای کرده بود لذا دستگاه های امنیتی باید به این موضوع ورود کرده و اقدام لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه فتنه خط قرمز ما است ضمن هشدار به مسئولان در خصوص رسیدگی به این موضوع تاکید کرد:مدیر خاطی یک هفته فرصت دارد این شهرستان را ترک کند و درغیر اینصورت مردم خودشان ان مدیر را اخراج خواهند کرد.

خطیب نماز جمعه بیله سوار گفت: هر چند تخلفات بسیار گسترده بود اما به هر حال انتخابات تمام شده و همه باید به قانون پایبند باشند همچنانیکه کاندیدهای رای نیاورده به قانون تمکین کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بسیار مهم سند 2030یونسکو اشاره کرد و گفت:سیاست های فرهنگی قرار گرفته در این سند از جمله اموزش جنسی و برابری زن و مرد از قسمت های ضد ارزشی وضد دینی است که مورد اعتراض مراجع تقلید و مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است و باید مسئولان فکر اساسی به مقابله با ورود این سیاست ها به سیستم آموزشی کشور داشته باشند.

امام جمعه بیله سوار در خطبه اول نمازجمعه با اشاره به اهیمت و ارزش ماه مبارک رمضان از خانواده ها خواست: کودکان خود را با محیط مساجد اشنا کنند و اموری همچون قرائت قران، اذکار و ادعیه و اموزش مسائل شرعی را در راس امورات خود در این ماه پربرکت قرار دهند.

وی بیان نمود: یکی از راه های هدایت، ماه رمضان است ماهی که ماه اسلام و ماه پاک شدن از گناهان است.

وی افزود: حرمت روزه این ماه باید حفظ شود زیرا که در این صورت روزه داری سپر آتش برای روزداران خواهد بود.

حجت الاسلام قیاسی سنت افطاری دادن را که قبلا به ان بیشتر توجه می شد را یادآور شد و اظهار داشت: باید این سنت نهادینه شده و افطاری ها نیز بدون تشریفات و ساده باشد.

وی به تبیین بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نظامی و مسئولان پرداخت و گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است هر چند که عده ای ان را درک نمی کنند.

وی با اشاره به تبلیغات دشمنان علیه روحانیت و دفاع مقدس گفت: عنایات خداوندی موجب پیروزی مردم ایران در جنگ 8 ساله شد و این جنگ باعث شد کشور قدرتمند و ابادتر از گذشته شود.

امام جمعه بیله سوار به فرا رسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) وقیام 15 خرداد نیز اشاره کرد و گفت: امام با بینشی عمیق پایه گذار انقلابی شد که پس از گذشت 38 سال از ان هر روز قدرتمند ترو عزیز تر می شود طوری که دشنمان امروز توان مقابله با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را ندارند.

ارسال نظرات