حافظ و قاری بین المللی:

قرآن را با دو آیه در روز حفظ کنید

قاری بین المللی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: با حفظ روزی آیه در هشت سال می توان حافظ کل قرآن شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری نوجوان استانی، آقای دانیال کبیری و قاری برجسته بین المللی و حافظ کل قرآن، آقای حاج عیسی خورشیدی در محل نمازخانه تیپ44 قمر بنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

عیسی خورشیدی، حافظ کل قرآن کریم و قاری بین ‌المللی، ضمن غیر قبول خواندن فعالیت های قرآنی در کشور نسبت به تراز کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه از جانب خود ما کم کاری ها و ضعف هایی رخ داده که باعث شده نسبت های ناروا به شیعیان زده شود.

خورشیدی افزود: متاسفانه مشاهده می کنیم در کشورهای عربی و برادران اهل سنت به نسبت کشور ما به مساله حفظ قرآن کریم اهمیتی بسیار بالاتر داده می شود و این مساله باعث می شود شیعیان نسبت به دیگر مسلمانان کمتر جلوه گر شوند و این در حالی است که عمل حفظ قرآن کریم متعلق به ائمه اطهار(علیهم السلام) است و ما شیعیان باید سعی کنیم از این بزرگواران الگو گرفته و در راه حفظ و عمل به قرآن بیشتر بکوشیم.

حافظ بین المللی قرآن کریم؛ فرصت مقدس سربازی را برای حفظ قرآن پراهمیت برشمرد و گفت: برادران سرباز در موقعیت های مختلف خدمت سربازی می توانند به حفظ قرآن بپردازند.

وی، تصریح کرد: البته حفظ قرآن یک همت قوی و اراده ای والا را می طلبد که با صبر و حوصله حفظ کل قرآن به نتیجه مطلوب خواهد رسید، که حتی با حفظ روزانه دو آیه نهایتا در مدت 8 سال فرد می تواند کل قرآن را حفظ نماید.

یادآور می شود در این برنامه؛ قاریان قرآن عیسی خورشیدی و دانیال کبیری به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند و فضای محفل را به عطر دل انگیز آیات وحی معطر ساختند.

ارسال نظرات