امام جمعه شهرستان سیریک:

راه امام به دلیل اخلاصش ماندگار شد

امام جمعه شهرستان سیریک، گفت: راه امام به دلیل اخلاصش ماندگار شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۲۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان ؛صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین صفایی حایری امام جمعه شهرستان سیریک به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد در جمع مردم ومسئولان شهرستان سیریک عنوان کرد:اگر راه امام خمینی و نهضت امام زنده است به خاطر اخلاصی بود که امام داشت . امام همه وجودش را برای اسلام وانقلاب گذاشت و این اخلاص امام این نکته را می رساند که هرکس با خدا باشد خداوند نیز با اوست .
وی ادامه داد: آرامش روحی وجسمی امام نتیجه ارتباطش با خداوند است امام 6ماه در ترکیه تبعید بودند ودر شرایط سختی بودند اما ارتباط امام با خداوندد باعث شد چنان آرامشی پیداکند که در این مدت کتاب تحریرالوسیله را بنویسد .
حجتا الاسلام صفایی افزود: امام مومنی بود که حوادث روزگار و طوفانهای زندگی اورا از پای در نیاورد و مثل کوه راسخ و استوار در برابر حوادث ایستادگی کردو واقعا به عهدو پیمانش وفا کرد تا از دنیا رفت .
وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبران جامعه اسلامی باید مانند امام (ره) ومقام معظم رهبری (حفظه الله ) باشند که برقلوب حکومت کنند نه اینکه مانند حکام فاسد عربستان دستشان به خون مسلمین آغشته باشد وبا آمریکایی ها ودشمنان اسلام در یک مسیر حرکت کنند.

ارسال نظرات