مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه(ع)؛

گوش دادن به فرامین رهبری تنها راه ماندگاری انقلاب/هرکسی در هر منصبی باید انقلابی باشد

حجت الاسلام رجبی گفت: این انقلاب که با رهبری امام خمینی (ره) به دست ما رسیده است،و تنها در یک صورت میتوانیم راه امام خمینی(ره) را ادامه دهیم و آن هم گوش دادن به فرامین نایب و جانشین ایشان امام خامنه ای است .
کد خبر: ۸۸۶۸۵۳۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
حجت الاسلام رجبی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه(ع)در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص قیام 15 خرداد اظهار داشت: در زمان شکل گیری انقلاب اسلامی عده زیادی با نثار جانشان، مالشان  و عزیزانشان مقدمه ساز انقلاب اسلامی ایران شدند و تا زمانی که این روش برای مردم ما ادامه داشته باشد باید اطمینان داشت که این  انقلاب تا انقلاب اصلی امام زمان(عج)ادامه خواهد داشت.

گوش دادن به فرامین رهبری تنها راه ماندگاری انقلاب/هرکسی در هر منصبی باید انقلابی باشد

وی افزود: شرط این مطلب آن است که ما خودمان را پیرو امام خمینی(ره) بدانیم ، و پیرو ایشان بودن یعنی پیرو تمامی خوبی ها.

رجبی ادامه داد: در سر تا سر جهان ایران را به نام امام خمینی(ره) میشناسند، کوتاهی در این مسیر و دور شدن از مسیر امام (ره)کوتاهی در حق خداو دین خداست، چون اگر مردمی که تاسی میکنند به انقلاب ما مثل مردم یمن، بحرین و اقسا نقاط عالم دلشان به انقلاب ما قرص است. 

وی گفت: روزی که ما بترسیم، کوتاه بیاییم و انقلابی عمل نکنیم باعث ناامید شدن آنها میشویم، امید آنها انقلاب اسلامی، امام خمینی، ولایت فقیه (رهبر معظم انقلاب) است، ان شاء الله با در پیش گرفتن راه امام خمینی(ره) دل امام زمان(عج) را شاد کنیم و مردم جهان امیدوار به انقلاب اصلی و ظهور امام زمان(عج) بمانند. 

حجت الاسلام رجبی تصریح کرد: این انقلاب که با رهبری امام خمینی (ره) به دست ما رسیده است،و  تنها در یک صورت میتوانیم راه امام خمینی(ره) را ادامه دهیم  و آن هم گوش دادن به فرامین نایب و جانشین ایشان امام خامنه ای است .

وی بیان داشت: اگر میخواهیم انقلاب برای ما بماند سعی کنیم به سیره امام خمینی(ره) عمل کنیم، به وصیت نامه امام (ره ) توجه داشته باشیم که وصیت نامه معنوی ایشان در مورد همه اقشار و ادوار است و مختص به قشر خاصی نیست.

حجت الاسلام رجبی در پایان خاطر نشان کرد: هر کسی در هر منصبی قرار دارد باید انقلابی باشد و آن زمان است که دیگر از اجانب نمیترسند و انقلاب ما روز به روز شکوفا تر خواهد شد و بهتر نمو پیدا خواهد کرد.

خبرنگار بسیجی: امیر حسین پرچمی 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها