خبرهای داغ:
بیانیه حوزه هنری آذربایجان شرقی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)؛

امام راحل چراغ راه تسلیم ناپذیری و ایستادگی است

حوزه هنری آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۵۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، در متن این بیانیه آمده است؛ نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است.

یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی است که با لبیک گفتن به رهبری فرزانه و صدیق از سلاله پاک پیامبر(ص)، ظهورِ «اسلامی بیدار» را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند که چراغ راه آن تسليم‌ناپذيرى و ايستادگى ملت ايران در راه پُر افتخار خود، مبتنی بر فلسفه‌ و مكتب الهي امام خميني(ره) بوده است كه ملت ما به صورت ريشه‌اي به آن اعتقاد دارند.

حضرت امام خميني(ره) ابر مرد تاريخ است كه عاشقانش در جاي جاي ميهن اسلامي ضمن تاسي به آرمان هاي الهي و اقتدا به سيره ولايي وي، با بزرگداشت ياد و خاطره آن بزرگ مرد، همه ساله عشق وارادت خود را به وي به نمايش مي گذارند.

حوزه هنری آذربایجان شرقی ضمن عرض تسليت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خميني(ره) و سالروز قيام خونين 15 خرداد بار ديگر همراه با ملت مسلمان ايران با آرمان‌هاي امام خميني(ره) و شهداي انقلاب اسلامي، تجديد ميثاق مي‌كند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها