برخی با نام رهبری و انقلاب به نظام خیانت می‌کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به خیانت دوستان به رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در عصر حاضر گرفتار همین مشکلات است، برخی دوستان با نام رهبری و انقلاب به نظام خیانت می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۷۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران،  حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم بزرگ‌داشت امام راحل و مراسم یادواره شهدا در مسجد سجادیه بهشهر، با تسلیت به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) موفق‎ترین رهبر قرن بیستم دنیای اسلام بعد از ائمه معصوم (ع) و در سراسر جهان است.

وی افزود: شجاعت، صراحت در کلام و برخورد قاطع با دشمنان اسلام از ویژگی‌های بارز رهبر کبیر انقلاب اسلام بود و در طول تاریخ هیچ کسی نتوانست مانند شخصیت امام راحل به اسلام و مسلمانان یاری رساند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به سال‌های نخست نهضت به شجاعت امام اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان که دشمنان اسلام با تحریک و تلقین به دنبال دلسرد کردن امام بود، این بزرگ مرد تاریخ از هیچ چیزی واهمه نداشت، به‌واقع سخن گفتن از شجاعت امام با ایستادن در مقابل آفتاب و اثبات تابش آن برابری می‌کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شجاعت رهبری و عدم واهمه از تهدیدهای دشمن موجب پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست آمریکا از دنیا شد.

غلامی با استناد به بیانیه رهبری در دهه 60 یادآور شد: دنیا بداند اگر بخواهد در برابر دین ما بایستد ما در برابر دنیا می‌ایستیم، امام در برخورد با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی با قاطعیت برخورد می‌کرد.

وی ادامه داد: امام در مقابل شاه، ساواک، جنگ تحمیلی و آمریکا اظهار ناتوانی و ناراحتی نکرد اما عده‌ای از افراد دل امام را خون کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به خیانت دوستان به رهبری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در عصر حاضر گرفتار همین مشکلات است، برخی دوستان با نام رهبری و انقلاب خیانت می‌کنند.

این مسؤول افزود : مقام معظم رهبری در مورد سند 2030 صراحتاً اعلام کرد که این موضوع با ارزش‌ها و فرهنگ ما مغایر است.

غلامی با بیان اینکه رأی مردم را با دیدگاه خود تفسیر نکنیم، افزود: ملت را بد تفسیر نکنید مردم ما همان دلیر مردانی هستند که با گذشت 28 سال عاشقانه در مراسم گرامی‌داشت رهبر کبیر شرکت می‌کنند و گوش به فرمان رهبری هستند.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و ادامه داد: آنهایی که در روز عاشورا  باعث به آتش کشیده شدن پرچم حسینی شدند، سردمدار فتنه عاشورایی هستند چرا آنها را مردان خدایی می‌خواندند، آیا وظیفه محکومیت این افراد را نداشتند؟

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: امام با برخورداری از این ویژگی‌ها و عوامل مختلف پیروزی انقلاب را در تاریخ اسلام رقم زد و یک شخصیت جاودانه از خود ساخت، اما آنهایی که ساز دیگری را کوک می‌کنند بدانند امام و رهبر جاودانه است واین انقلاب به امام زمان می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها