رییس اداره ورزش و جوانان سرعین:

تیم ملی بوکس میهمان سرعین شد

رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت: تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی دیشب وارد سرعین شد و اردوی خود را در این شهر برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۰۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت: سرعین با جاذبه ها و پتانسیل های طبیعی خود می تواند قطب صنعت توریسم ورزشی در ایران  باشد.

اکبر عبدلی افزود:  تیم ملی بوکس ایران نیز با توجه به این شرایط برای حضور در مسابقات بین‌المللی دیشب وارد سرعین شد و اردوی  خود را در این شهر برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد:مدت زمان این اردو 2 هفته است  و از روز شنبه 13 خردادماه ساعت 15 در سالن فجر آغاز خواهد شد.

عبدلی اظهار کرد:حدود 10 ورزشکار تاکنون به شهر توریستی سرعین برای اردو زنی بوکس آمده اند که 5 نفر دیگر طی روزهای اتی به انها ملحق خواهند شد.

رییس اداره ورزش و جوانان سرعین گفت:کلیه مراحل اماده سازی اسکان و پذیرایی تیم ملی بوکس در سرعین انجام می شود و طبق هماهنگی های انجام شده مهمانسرای فنی و حرفه ای سرعین نیز در اختیار آنها قرار گرفته که در این جا از مدیر فنی و حرفه ای سرعین تقدیر و تشکر می کنم.

وی در پایان گفت:ارتفاع از سطح دریا، برخورداری از چشمه‌های آبگرم خاص و داشتن آب و هوای فوق‌العاده مناسب در فصل بهار و تابستان، تیم‌های مختلف ملی و باشگاهی اردوهای آماده‌سازی خود را در این شهرستان برگزار می‌کنند.

ارسال نظرات