وزیر نیرو خبر داد:

کاهش تعرفه برق شهرهای سیستان وبلوچستان به هیات دولت ارائه می شود

وزیر نیرو گفت: موضوع درخواست مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در زمینه کاهش تعرفه برق شهرهای جنوب استان برای بررسی به هیات دولت ارائه می شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۷۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، حمید چیت چیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نیکشهر که با موضوع بررسی مشکلات ناشی از افزایش دمای هوا برگزار شد، اظهار داشت: موضوع درخواست مردم و مسئولان استان سیستان و بلوچستان در زمینه کاهش تعرفه برق شهرهای جنوب استان برای بررسی به هیات دولت ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی در این خصوص به مصوبه هیات دولت نیاز دارد، افزود: پس از ارائه نتیجه این بررسی ها به هیات دولت اقدامات لازم برای حل مشکلات مشترکان در حوزه برق در دستور کار قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: البته برای بررسی آمارهای مصرف و هزینه های برق دستورات لازم صادر شده و به زودی تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

 وزیر نیرو گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی استان و همچنین مشکلات فراوانی که در سیستان وبلوچستان وجود دارد متاسفانه اقدامات انجام شده تاکنون کافی نیست و این استان همچنان دچار مشکلات فراوان در حوزه آب و برق است.

وی با اشاره به اینکه برخود لازم دیدم تا برای بررسی بیشتر حضوری در جمع مردم و مسئولان سیستان وبلوچستان حضور پیدا کنم، ادامه داد: البته تاکنون خدمات خوبی در حوزه برق و آب در این استان انجام شده است.

وی با اشاره به برق رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای جدید و ۱۰۰ هزار مشترک روستایی در دولت تدبیر وامید در این استان، افزود: ساخت نیروگاه ۷۰۰ مگاواتی آغاز شده است و علاوه بر نیروگاه های موجود استان، یک نیروگاه ۸۰۰ مگاواتی دیگر نیز با سرمایه گذاری خارجی احداث می شود.

ارسال نظرات