امام جمعه گلوگاه:

سند۲۰۳۰ نفوذ دشمن است

امام جمعه گلوگاه در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) گفت: سند 2030 نفوذ دشمن است و مسئولان باید مراقب این موضوع باشند.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۸۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه گلوگاه، سید ابراهیم میراحمدی امام جمعه گلوگاه روز شنبه 13/3/96 در مسجد جامع شهرستان گلوگاه ضمن گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امام الگو و عزیز همه ما بود و پیروان امام شیفته وی بودند و برای انجام کار منتظر فرمان امام بودند .

وی افزود: وقتی روح الله خمینی این مرد بزرگ و دوست داشتنی از دنیا رفت گویی روح از کالبد امت بیرون آمد.

امام جمعه گلوگاه گفت: مکتب اهل بیت و امام حسین فردی را تربیت نمود که دوست و دشمن مات و حیران بودند و دشمن برای تفسیر شخصیت به بن بست خورده بود.

میراحمدی تأکید کرد: عبودیت و بندگی به طوری باوی عجین شده بود که حتی در ساعات پایانی عمر خود هم از عبادت دست نکشید و کوتاه نیامد.

وی تصریح کرد: هوش اجتماعی امام زبان زد همه بود و حتی می توان گفت در نوع خود بی نظیر بود،تا جاییکه وصیت نامه اش یک سند راهبردی برای نظام و انقلاب اسلامی می شود.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به سند ۲۰۳۰افزود: مراقب نفوذ دشمن باشیم سند ۲۰۳۰نفوذ صهیونیست ها است و کسی این را می فهمد که دارای بصیرت و بینش عمیق باشد.

میراحمدی تاکید کرد: در یکی از بندهای این سند آمده است که حقوق خانواده باید رعایت شود،خانواده از دیدگاه آنها خانواده به ازدواج زن و شوهر ختم نمی‌شود بلکه به همجنس بازی و ازدواج مرد با مرد هم گفته می شود.

وی در پایان اظهار نمود: کسانی که این سند را امضا کردند می‌گویند ما پاراف کردیم که اگر این سند با شرایط و قوانین فرهنگی و اسلامی ما منافات داشته باشد عملی نشوند،ما فقط این را به آن ها می گوییم برادرمن !شرط بر خلاف ضمن عقد نباید باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها