مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه خبرداد

فعالیت گروه جهادی شهید بحرپیما در ماه مبارک رمضان در لنگهفعالیت گروه جهادی شهید بحرپیما در ماه مبارک رمضان در لنگه

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه از حرکت‌های جهادی قابل تحسین گروه جهادی شهید بحرپیمای بندرکنگ در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۴۹۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، عبدالزهرا لنگه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: رمضان ماه نزول رحمت و برکت الهی است و یکی از برکات این ماه عظیم‌الشان توفیق خدمتی است که نصیب جهادگران این شهرستان در ارائه خدمات به هم‌نوعان شده است.

وی اضافه کرد: گروه جهادی شهید اسماعیل بحرپیما بندرکنگ با مسؤولیت جهادگر بسیجی مقداد صفری‌پور توانسته است با همت جهادگران گروه و حمایت خیرین و حامیان مؤمن انقلابی شهر خود خدمات ارزنده‌ای اعم ازتهیه و توزیع بسته‌های حمایتی غذایی، تهیه و طبخ غذای گرم و توزیع منزل به منزل مستمندان و ... را ارائه نماید.

مسؤول بسیج سازندگی شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: از دیگر حرکت‌های جهادی این گروه پیش‌قدم بودن در اقدام جهادی سمپاشی دام و جایگاه‌های دام شهرستان باهدف پیشگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، در جهت حفظ سلامت  جامعه با تحمل گرمای هوا در ماه مبارک رمضان است.

 لنگه‌ای در پایان یادآور شد: حرکت خوبی که در این ماه رقم خورد، اقدام قابل تحسین یکی از کسبه شهرستان در صنف کالای برق ساختمانی است که با تامین بخشی از اقلام مورد نیاز برق‌کشی ساختمان، امکان ارائه خدمت جهادگران به نیازمندان در این شاخه را فراهم آورده است، دست خیرین و همشهریان گرامی را در حمایت از جهادگران در ارائه خدمات هرچه بیشتر به گرمی می‌فشاریم.

ارسال نظرات