استاندار لرستان:

برای رفع محرومیت دستگاه‌های متولی پای‌کار بیایند

استاندار لرستان گفت: همه دستگاه‌های متولی که می‌توانند، در رفع حاشیه‌نشینی نقاط شهری در استان اقداماتی انجام دهند، باید پای‌کار بیایند و برای رفع محرومیت این مناطق خدمات ارائه دهند‌.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۳۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند، ظهر امروز در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان که در استانداری لرستان برگزار شد، بابیان اینکه مقابله با آسیب‌های اجتماعی یکی از مواردی است که پیوسته مورد تأکید رهبر بوده و برای مقابله و رفع آن جلساتی برگزارشده است اظهار کرد: موارد بسیاری درزمینهٔ آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که هرکدام بحث تخصصی خود رادارند.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی سبب کاهش سرمایه اجتماعی می‌شود و این در حالی است که وظیفه همه ما حفاظت از سرمایه‌ اجتماعی است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پیوسته به حفظ این سرمایه‌ها تأکید داشته و بر ما واجب است تا این امر را در دستور کار خود قرار دهیم. بیان کرد: اگر بخواهیم در کشورمان این آسیب‌ها را ریشه‌کن کنیم، باید از سرمایه‌های اجتماعی حفاظت کرده و اجازه ندهیم از دستمان برود.

وی عنوان کرد: طلاق نیز یکی از آسیب‌های اجتماعی است که امروز عوامل وقوع آن بسیار گسترده‌تر از گذشته شده و باید با آن مبارزه جدی کرد و عوامل ایجادکننده آن را کاهش و یا از بین ببریم.

بازوند بابیان اینکه راهکارهای ویژه‌ای باید به این منظور در نظر گرفته شود و دستگاه‌های اجرایی با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد اقداماتی از قبیل افزایش خدمات مشاوره‌ای را در برنامه‌های خود بگنجانند، تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی که می‌توانند، در رفع حاشیه‌نشینی نقاط شهری در استان اقداماتی انجام دهند، باید پای‌کار بیایند و برای رفع محرومیت این مناطق خدمات ارائه دهند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات