مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خبر داد:

عرضه بیش از سه هزار کتاب قرآنی در نمایشگاه علوم قرآنی یزد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در یزد همزمان با ۱۰ استان دیگر کشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب برنامه جشن رمضان امروز ساعت 18:30 در حسینیه صاحب‌الزمان (عج) محمودآباد یزد افتتاح خواهد شد.

علی غیاثی ندوشن اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 10 روز از تاریخ 17 الی 26 خرداد ماه از ساعت 21:00 الی 01:00 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه هشت شهرستان از مجموع 10 شهرستان استان یزد برای برگزاری این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هدفگذاری وزارت ارشاد برپایی نمایشگاه علوم قرآنی در شش شهرستان بوده است؛ اما با توجه به آمادگی‌هایی که در شهرستان‌های استان یزد وجود دارد، فراتر از تعهدات خود عمل کرده‌ایم.

غیاثی ندوشن با اعلام این خبر که نمایشگاه امسال در شهرستان‌های تفت و مهریز برگزار نمی‌شود، اذعان کرد: در سال جاری در شهرستان‌های تفت و مهریز برنامه‌های دیگری متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از سه هزار عنوان کتاب با موضوع کتب قرآنی و بیش از هزار نرم افزار قرآنی عرضه خواهد شد که با تخفیف 10 تا 50 درصدی ارائه می‌شود.

ارسال نظرات