اولین نشست گرامی داشت ستاد شهدای هفتم تیر و بازخوانی حقوق بشرآمریکائی در یزد

اولین نشست ستاد گرامی داشت شهدای هفتم تیر، بزرگداشت هفته قوه قضائیه و بازخوانی حقوق بشرآمریکائی صبح امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط در اداره کل دادگستری استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۵۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اولین نشست ستاد گرامی داشت شهدای هفتم تیر، بزرگداشت هفته قوه قضائیه و بازخوانی حقوق بشرآمریکائی صبح امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط در اداره کل دادگستری استان یزد برگزار شد.

در این نشست اعضا به بررسی برنامه‌های پیشنهادی در خصوص مباحث موردنظر پرداختند.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنانی با تأکید بر ضرورت تبین ارزش‌های نظام مقدس اسلامی برای مردم و به‌ویژه نسل جوان اظهار داشت: قوه قضائیه و دادگستری یکی از ارگان‌های عظیم نظام است که عملکرد آن به‌واسطه ارتباط تنگاتنگ با مردم موجبات آرامش و آسایش آنان را فراهم می‌کند.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فاجعه هفتم تیر به‌ویژه شهیدان پاک‌نژاد بر برگزاری باشکوه مراسم یاد و خاطره این شهدای والامقام و تبین خدمات ارزنده قوه قضائیه به مردم تأکید کرد.

برگزاری میزگردها و نشست‌های علمی در خصوص گروهک‌های تروریستی، تولید مقالات و ویژه‌نامه‌های فرهنگی، برگزاری شب‌شعر، استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی در بیان خسارات وارده به کشور توسط عناصر تروریستی، برگزاری مراسم شکر گذاری از نعمت ولایت، دیدار با خانواده‌های شهیدان پاک‌نژاد، فضاسازی شهری، برپایی نمایشگاه کتاب و اسناد با موضوع هفتم تیر، استفاده از ظرفیت مساجد و روحانیون در تبیین حوادث تروریستی دهه 60، برگزاری کمپین افشای حقوق بشر آمریکائی در فضای مجازی، برگزاری همایش علمی با محوریت اندیشه‌های شهید بهشتی و عطرافشانی و گل‌باران مزار شهیدان پاک‌نژاد از برنامه‌های پیشنهادی در این نشست بود.

پیشنهاد تشکیل کمیته‌های بسیج مردمی، قضائی، ایثارگران، فضاسازی، تشکل‌ها، بانوان و فضای مجازی نیز در این نشست مطرح شد.

گفتنی است عناوین محوری روزهای هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی به شرح زیر است؛

سه‌شنبه 06/04/96 روز حقوق بشر آمریکائی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی

چهارشنبه 07/04/96 روز ایران اسلامی، آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن

پنج‌شنبه 08/04/96 روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی

جمعه 09/04/96 روز هفده هزار شهید ترور، قربانیان خشونت تروریسم بین‌الملل

شنبه 10/04/96 روز گروه‌های تروریستی و جنایات سازمان‌یافته، زائیده استراتژی آمریکا صهیونیسم بین‌الملل

یکشنبه 11/04/96 روز حقوق بشر اسلامی، سند زیست کریمانه و متعالی بشریت

دوشنبه 12/04/96 روز افشای حقوق بشر آمریکائی

ارسال نظرات