طرح استعدادیابی هندبال در گچساران

جشنواره بزرگ استعدادیابی هندبال باشگاه نفت و گاز گچساران آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۰۱۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
مدیر تیم های پایه هندبال نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به فرارسیدن پنجاهمین سالگرد فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز شهرستان، مدیریت باشگاه برای جذب بازیکنان تیم های خود از میان فرزندان بومی همین منطقه اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.استعدادیابی از بازیکنان گچسارانی در فصل تابستان
اصغر نوروز نژاد افزود: طرح استعدادیابی مدارس هندبال در سال های گذشته نیز در باشگاه نفت و گاز گچساران اجرا شده و خروجی آن در تیم های نوجوانان، جوانان و امید و بزرگسالان استفاده شده است.
مدیر تیم های پایه هندبال نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به سیاست بومی پروری که باشگاه نفت و گاز گچساران به طور جدی در پیش گرفته هیچ بازیکن با استعدادی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از حق حضور در تیم هندبال بزرگسالان نفت محروم نمی ماند.
وی با بیان اینکه طبق دستورالعمل شورای ورزش وزارت نفت تعدادی از بازیکنان تیم های نفت از نیروهای غیرشرکتی جذب می شوند، افزود: مدیریت باشگاه نفت و گاز این شهرستان عزم جدی دارد آن تعداد از بازیکنان غیرشرکتی تیم های نفتی از بین پتانسیل های بومی در نقاط مختلف شهر و استان به هندبال کشور معرفی شوند.
نوروز نژاد گفت: در حال حاضر با همکاری باشگاه نفت و گاز گچساران و آموزش و پرورش علاوه بر سالن های هندبال مجموعه آزادی و پدخندق نفت، مربیان با استقرار در مدارس محله های مختلف شهر دوگنبدان کار آنالیز و استعدادیابی از بازیکنان نونهال، نوجوان، جوانان و امید در فصل تابستان را آغاز کردند.
وی هدف از اجرای جشنواره استعدادیابی را پشتوانه سازی برای تیم های بزرگسالان عنوان کرد و افزود: در یک دوره زمانی چهار تا 6 ساله بسیاری از این بازیکنان به سطح اول هندبال کشور معرفی خواهند شد.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران سال های 95 و 96 نائب قهرمان لیگ برتر مردان هندبال کشور شد و مقام چهارم جام باشگاه های آسیا را کسب کرده است.
باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران 20 تیم در لیگ های مختلف کشور دارد.
ارسال نظرات