در پی حادثه تروریستی تهران و شهادت جمعی از هم وطنان:

بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان بیانیه ای صادر کرد

در این بیانیه آمده است: بدانید که ملت ایران استوار تر از پیش با وحدت دست در دست هم در مقابل همه دشمنان مهین اسلامیشان می ایستند...
کد خبر: ۸۸۷۰۰۵۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در پی حادثه تروریستی تهرانو شهادت جمعی از هم وطنان بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه الراجعون
بر خود لازم دیدم با محکوم نمودن حادثه تروریستی امروز تهران و عرض تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه مراتب همدردی خود را با خانوده شهدا این حادثه اعلام نمایم و همچنین بار دیگر این کلام مقام معظم رهبری را به گوش دشمنان اسلام , که به ظاهر مسلمانند و از دین مبین اسلام فقط نام آن را یدک می کشند. بگویم که این ترقه بازی ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و ان شاالله کلک شما به زودی کنده است.
واما بعد لازم است بگویم یا ایها الذین آمنو آمنو...
متاسفانه چندیست با عده ای بیدین به اصطلاح دیندار و صرفا به اسم، دیندار رو به رو ایم که با کلام منافقین و مزدوران و کافران هم صدا تر از کلام امت و امام امتند .و علاوه بر اینکه کلام مقام معظم رهبری را بر روی زمین مینهند و به تذکرات ایشان اعتنایی نمیکنند با ایران و ایرانی و مسلمانان هم دشمنند .اینان گرگ صفتانی هستند به ظاهر گوسفند که میخواهند از هر چیزی برای ایجاد تفرقه و ضربه به ارکان نظام اسلامی استفاده کنند. یا از روی جهالت و یا از سر عداوت این کار را انجام میدهند که انشاالله از سر جهالت است . فاین تذهبون...
اینان بدانند که به وعده الهی نابود شدنی هستند
داعش مگر غیر از این است که نام اسلام را بازیچه دست خود کرده است پس چه تفاوت میان این به ظاهر مسلمانان با داعش است...
به هر وجه بر خود لازم دیدم از باب امر به معروف و نهی از منکر به این داعشیان و داعشی مسلکان بگویم که تا دیر نشده است توبه نمایید و باز گردید که خدا بسیار توبه پذیر است. و بدانید که ملت ایران استوار تر از پیش با وحدت دست در دست هم در مقابل همه دشمنان مهین اسلامیشان می ایستند.
ومن الله توفیق

رضا علی عسگریان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اردکان
ارسال نظرات