خبرهای داغ:
بیانیه سپاه آذربایجان شرقی در خصوص حادثه تروریستی تهران؛

مدافعان ید استکبار جهانی را قطع کردند

سپاه آذربایجان شرقی در خصوص حادثه تروریستی روز گذشته تهران ضمن انتشار بیانیه ای، این حادثه را محکوم و به خانواده شهدای این حادثه تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۱۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛ بار دیگر دست کثیف دشمن زبون به خون تعدادی از هموطنانمان آغشته شد تا در ماه حرام و با زبان روزه شربت شهادت بنوشند.

نظام اسلامی بارها و در برهه های مختلف چنین حرکات زبونی را برنتافت؛ و جواب سخت و خشن برآمده از قدرت لایزال الهی تا مدت ها فکر تجاوز و تعدی را از مخیله شان دور ساخته است.

انفجار انتحاری چند نفر از طرفداران آمریکا و اسرائیل در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی نشانگر این مسإله بود که دفاع از حریم حرم ها و صیانت از مرزهای جهان اسلام توسط سربازان ولایی جبهه مقاومت(مدافعان حرم) شکل درست قطع ید استکبار جهانی و متجاوزین تکفیری است.

پاسداران ولایتمدار سپاه عاشورا ضمن محکوم کردن این حادثه شوم و تسلیت به خانواده های داغدار شهدای حمله کور هفدهم خرداد؛ با فرمانده خویش حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) عهد می بندند که تا آخرین قطره خون خود در صیانت از حریم اسلام ناب محمدی، امنیت پایدار نظام و جامه عمل پوشاندن به فرامین معظم له تا پای جان خود خواهند ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها