ساخت دو زائر سرا درعتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از ساخت دو زائر سرا در عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۲۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید جعفر موسوی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار کرد: دو زائرسرا در نجف اشرف و کربلا معلی ویژه مردم استان ساخته خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه مردم استان از درآمد کمی برخوردار هستند عنوان داشت: یکی از نیازهای مردم استان وجود زائر سرا است که یکی از اولویت‌های اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان محسوب می‌شود و میطلبد تا مردم نذورات خود را در این جهت به حسابی که به این منظور ایجاد شده واریز نمایند.
 
این مسئول از اعزام ۱۵۰ متخصص به عتبات عالیات جهت بازسازی خبر داد و بیان داشت: این افراد در زمینه‌های مختلف همچون، جوشکاری، بنایی، سنگ‌کاری، نانوایی، آشپزی و... فعالیت داشته‌اند.
 
موسوی به حضور میلیونی زائران عتبات عالیات در اربعین و دیگر مناسبت‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد:صفحه‌هایی موجود جوابگوی سیل عظیم زائران نیست و باید این صحنه‌ها گسترش پیدا کند.
 
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در ادامه افزود: صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(علیه السلام) در حال احداث می‌باشد که از حرمین مطهر آغاز و تا تل زینبیه به حالت هلال ماه خواهد بود ادامه دارد.
 
وی هزینه هر متر مربع این صحنه را ۴ میلیون ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: هر شخص می‌تواند هزینه ساخت هر متر این صحن را عهده دار شود و سندی افتخاری را بابت آن دریافت کند.
ارسال نظرات