دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز:

تروریست‌ها در منطقه به دنبال آشوب و ناامنی هستند/حل مشکل حتی یک کارگر برای کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری ضروری است

دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز استان البرز تأکید کرد تروریست‌ها در منطقه به‌ویژه ایران به دنبال آشوب و ناامنی هستند.
کد خبر: ۸۸۷۰۱۴۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حاجی رضا شاکرمی در  جلسه کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، با تأکید بر اینکه حملات دیروز گروهک‌های تروریستی را محکوم کرده و برای شهیدان این حادثه علو درجات را از خداوند خواستاریم، اظهار کرد: این حوادث هشداری برای کشور محسوب می‌شود، افرادی با انجام این اقدامات در منطقه درصدد ایجاد آشوب هستند.

تروریست‌ها در منطقه به دنبال آشوب و ناامنی هستند/حل مشکل حتی یک کارگر برای کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری ضروری است

وی با اشاره به اینکه این گروه‌ها در نظر دارند وحدت مردم را نشانه گرفته و توسعه نارضایتی عمومی را در جامعه افزایش دهند، افزود: ایجاد بی‌اعتمادی به مسئولان کشوری ازجمله اهداف و نقشه‌های شوم دشمن محسوب می‌شود.

دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز استان البرز گفت: این اقدامات به‌منظور عدم جذب سرمایه‌های خارجی و فراری دادن این بخش از کشور انجام می‌گیرد، چراکه بحث تولید و اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با تأکید بر لزوم اطاعت از دستورات مقام معظم رهبری در بخش‌های مختلف و رعایت مر قانون در حوزه‌های گوناگون، تصریح کرد: این قبیل از اقدامات سبب حفظ اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری در کشور جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

شاکرمی با اعلام اینکه تلاش همواره بر این بوده موانع موجود در مسیر تولید اشتغال برطرف شود تا فضای تولید به دلایل گوناگون از بین نرود، گفت :برای بخش تولید و اشتغال به سبب اهمیت این حوزه ارزش و اهمیت خاصی قائل هستیم، حل مشکل حتی یک کارگر برای این کمیته ضروری است.

شاکرمی با اشاره به لزوم ارائه راهکارهای اساسی به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان البرز، تأکید کرد: این اقدامات در چارچوب قوانین حاکم انجام خواهد پذیرفت که بحث قوانین زیست‌محیطی یکی از این موارد محسوب می‌شود.

دادستان عمومی انقلاب اسلامی مرکز استان البرز با اشاره به اینکه از توان ۱۰۰ درصدی خود به‌منظور رفع و مشکلات موجود در مسیر تولید بهره خواهیم گرفت، خاطرنشان کرد: تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری همچنین شعار سال مبنی بر (اقتصاد مقاومتی -تولید و اشتغال) در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: باید سرمایه‌گذاری در استان منجر به تولید و اشتغال شود، بدون شک این امر از اهمیت بالایی برخوردار است که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها