رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در اردبیل:

جشنواره تئاتر بین‌المللی مقاومت برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان از برگزاری جشنواره تئاتر بین‌المللی مقاومت، جشنواره فیلم و جشنواره شعر مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۷۸
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، غلامرضا منتظری در دیداربا مدیرکل ارشاد استان اردبیل اظهار داشت: تعامل و همکاری طرفین در راستای اجرای برنامه‌های غنی فرهنگی و هنری امری ضروری بوده که در این زمینه باید با تعامل و همفکری لازم برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی بیان کرد:بسیج هنرمندان به همه هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر تعلق دارد و از فعالیت‌های فاخر در این عرصه‌های حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد تا بتوانیم گامی در راستای توسعه فرهنگ و هنر در کشور برداریم.

رئیس سازمان بسیج هنرمنداناز برگزاری جشنواره تئاتر بین‌المللی مقاومت، جشنواره فیلم و جشنواره شعرمقاومت خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با هماهنگی‌ها و هدفگذاری‌های لازم این جشنواره را به نحو احسن در سطح بین‌المللی و کشوری برگزار کنیم.

منتظری با تاکید بر آمادگی کامل بسیج هنرمندان برای مشارکت در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و همایش‌ها و نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: به طور قطع این همکاری و تعامل زمینه‌ساز اعتلای فرهنگی و هنری در این استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج هنرمندان ظرفیت‌های مناسبی برای جلب و جذب اصحاب فرهنگ و هنر دارد، گفت: همه هنرمندان باید زیر چتر بسیج هنرمندان قرار گیرند و بتوانند با بهره‌مندی از این امکان در راستای توسعه فرهنگی، هنری و ادبی در سطح کشور نقش‌آفرینی کنند.

منبع تسنیم از اردبیل/


ارسال نظرات