خبرهای داغ:
پیام نماینده شهرداران کشور در مورد حادثه تروریستی تهران؛

تحرکات کوردلانه، تاثیری در اقتدار ملی کشورمان نخواهد داشت

نماینده شهرداران کشورمان با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی تهران، با انتشار پیامی تاکید کرد که این قبیل تحرکات کوردلانه، تاثیری در همت و اقتدار ملی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۰۳۲۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در متن پیام صادق نجفی آمده است: شماری از مزدوران گروهک شیطان‌صفت داعش، روز گذشته حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را هدف عملیات شوم خود قرار داده و جمعی را به خاک‌و‌خون کشیدند و خود نیز در این راه به هلاکت رسیدند؛ با این حال، عاملان و آمران اصلی این واقعه باید بدانند که با این قبیل اقدامات، نمی‌توانند مدعی خدشه‌دارساختن امنیت ملی جمهوری اسلامی باشند.

وی با قدردانی از تلاش تیم‌های امنیتی، نظامی و انتظامی گفت: مقایسه‌ای بین تجربه عملیات مشابه این گروهک صهیونیستی، با عملیات‌های پیشین، از اقتدار، درایت و ایثار نیروهای کشورمان حکایت دارد.

شهردار تبریز با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران، در خط مقدم مبارزه با تروریسم است، گفت: سرکردگان این حادثه، قطعاً نتیجه اقدامات مذبوحانه خود را در مرزهای دوردست خواهند دید.

پیام نماینده شهرداران کشورمان، در پایان شهادت جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی ۱۷ خرداد را تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای مجروحان حادثه، شفای عاجل مسئلت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها