به همت حوزه های 713 سلمان فارسی و 714 کوثر ناحیه نظرآباد برگزار شد؛

مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در جوار امامزاده ابراهیم(ع) شهر تنکمان

مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در جوار امامزاده ابراهیم شهر تنکمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۱۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام در جوار امامزاده ابراهیم شهر تنکمان برگزار شد.
 
این مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء و افطاری ساده  از مدعوین آغاز شد.

مراسم با سخنرانی دکتر مومنی استاد دانشگاه ادامه یافت، ایشان سخنان خود را پیرامون زندگی کریم اهل بیت امام حسن علیه السلام و ارادت شیعیان نسبت به ایشان آغاز کرده و در ادامه صحبت هایی درباره ی مهارتهای زندگی و مدیریت فرهنگی جامعه داشتند و اظهار داشت: برای اینکه جوامع تحت کنترل باشند دو رویکرد مدیریتی وجود دارد، مدیریت بوفالویی و مدیریت غازی.
 
وی افزود: در مدیریت بوفالویی فردی که شخصیتی کاریزماتیک و جذاب دارد به عنوان پیش دار انتخاب شده و دیگران از او تبعیت میکنند مثلا در محاصره غزه که حتی آب خوردن هم برای مردم وجود نداشت در آمریکا و قلب اروپا مردم حتی غیر مسلمانها فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند، اسرائیل برای خارج شدن از فشار شدید جهانی تدبیری اندیشید بدین صورت که؛با انتخاب لیونل مسی به عنوان فردی جذاب که جوانان و اکثر مردم نسبت به او گرایش دارند و پخش تصویری از او در کنار دیوار ندبه (دیوار مقدس یهود) با چشمانی بسته و کلاه یهود بر سر و دست روی دیوار، توانست اعتراضات علیه اسرائیل را 43٪ کاهش دهد زیرا جوانان و مردمی که نسبت به مسی گرایش داشتند به تبعیت از او به حمایت از اسرائیل پرداخته و دست از اعتراض کشیدند.
 
استاد مومنی گفت: در مقابل مدیریت غازی وجود دارد که در آن همه افراد خانواده طوری آموزش میبینند که در حضور فرد پیش دار متعهد به انجام وظایف خود هستند و در نبود او نیز همینطور و در واقع نیازی به الزام ندارند.

وی در ادامه اشاراتی به سند 2030 داشتند و اینکه غرب میخواهد مدیریت جوامع را از حالت مدیریت غازی خارج کرده و به مدیریت بوفالویی (تبعیت از غرب)تبدیل کند.

دکتر مومنی خاطر تصریح کرد: در راه پذیرفتن این تغییرات انتخاب با خودمان است که خانواده و در نهایت جامعه را با کدام رویکرد مدیریت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امام سجاد (علیه السلام) میفرمایند: اگر در اخرالزمان بر ولایت ما استوار بمانید و امام زمان(عج) را تنها نگذارید خداوند ثواب 1000 شهید در رکاب پیامبر، در نبردهاي بدر و احد را نصیبتان میکند.

شایان ذکر است مراسم جشن با مولودی خوانی مادحین بزرگوار اقایان نوزعیم و محمدی پایان یافت.
 
 
 مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در جوار امامزاده ابراهیم شهر تنکمان 
 
مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در جوار امامزاده ابراهیم شهر تنکمان 
 
خبرنگار بسیجی: خانی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها