مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد:

حادثه تروریستی تهران هیچ تأثیری در بعد امنیتی کشورمان نخواهد داشت

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد گفت: این حادثه هیچ تأثیری در ایجاد ناامنی و تزلزل در بعد امنیتی کشورمان نخواهد داشت و باید این حادثه را سرمنشأ یک تحول دیگری در عرصه امنیتی و دفاع از کشور دانست.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۰۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حادثه تروریستی که (چهارشنبه هفدهم خرداد ماه) در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) به وقوع پیوست، یکی دیگر از عملیات‌های هدایت شده و هدفمند جبهه استکبار بود که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیاده شد و این عملیات علی‌رغم پشتیبانی گسترده‌ای که توسط سرویس‌های جاسوسی موساد و سیاه و سرویس‌های امنیتی عربستان سعودی هدایت شده بود و اهداف کوری را مورد هدف قرار دادند، به نتیجه نرسید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی پاکدامن، ضمن عرض تسلیت شهادت این عزیزان، این حادثه تروریستی و عاملان و حامیان آن را محکوم و آمادگی و هوشیاری همه جانبه خود را همانند گذشته در جهت پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از آرمانهای امام راحل و ادامه این راه تحت فرماندهی معظم کل قوا و انتقام خون‌های پاک این شهیدان و برقراری امنیت اعلام می‌دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد، ضمن تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری گفت: دشمن در سیاست‌های کوتاه‌مدت خود قصد ایجاد التهاب و ناامنی در کشور را دارد، بیان کرد: مقامات کشورهای اروپایی و دشمنان ما به سرکردگی آمریکا اذعان داشته‌اند و بارها و بارها گفته‌اند که هدف اصلی ما در وهله اول برای نفوذ در ایران و ایجاد نارضایتی و در نهایت براندازی و ناامنی در کشور است.

وی تصریح کرد: این برنامه و حادثه‌ای که رخ داد و متأسفانه به شهادت و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان منجر شد، هم در آن راستا شکل گرفت و این دشمنی‌ها هم برمی‌گردد به سال‌های اول انقلاب که با شهادت شهدای ترور ما، ثابت شد که دشمن هم چنان در راستای تحقق اهداف رذیلانه‌ی خودش می‌باشد و به دنبال این است که جمهوری اسلامی ایران را به کشوری ناامن و متزلزل در منطقه تبدیل کند تا هم نفوذ در آن بهتر شکل گیرد و هم سیاست‌های کلان خود را بتواند در آن پیاده و اجرایی کند.

حجت‌الاسلام پاکدامن با توجه به اینکه این حادثه هیچ تأثیری در ایجاد ناامنی و تزلزل در بعد امنیتی نخواهد داشت و همچنین باید از این حادثه نهایت توجه را داشت، خاطرنشان کرد: که باید این حادثه را سرمنشأ یک تحول دیگری در عرصه امنیتی و دفاع از کشور دانست و همه گروه‌ها، جریانات سیاسی و همه احزاب با تمام قوا در کنار هم بایستند.

وی بیان کرد: در این دو روز شاهد آن بودیم که تمام جریانات سیاسی علیرغم همه اختلاف‌نظرهایی که با هم داشتند و دارند اما در بحث امنیت اتفاق‌نظر دارند و در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: لذا این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان در سخنرانی روز گذشته خود که بعد از این حادثه خونبار شکل گرفت تأکید داشتند باید انسجام و وحدت خودمان را بیش از پیش تقویت کنیم.

 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات