امام جمعه الیگودرز:

کسانیکه از مذاکره با داعش سخن می گفتند امروز چه پاسخی دارند

امام جمعه الیگودرزگفت :عده ای زبون با حمله به مردم بی دفاع درمجلس و حرم امام خمینی ( ره ) حقارت و زبونی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۷۰۵۱۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز درجمع نمازگزاران این شهر با محکوم نمودن حادثه تروریستی تهران و تسلیت این واقعه اظهار داشت : عده ای زبون با حمله به مردم بی دفاع در مجلس و حرم امام خمینی ( ره ) حقارت و زبونی خود را به نمایش گذاشتند .

وی با اشاره به ضرباتی که سالها سپاه برپیکر تروریست وارد نموده است افزود: این افراد ۵ سال است که میلیون ها یورو هزینه کرده اند تا بیایند و به تعبیر حضرت آقا ترقه بازی راه بیندازند که اقدامشان هیچ تاثیری در اراده ملت ندارد.

وی بیان کرد: چندی قبل کسانی سخن از مذاکره با داعش بر زبان می آوردند آیا امروز رفتند و با آنها مذاکره کنند تا نتیجه اش را ببینند و براستی این سخن از مذاکره با جنایتکار ترین گروه حال حاضر عقلانیت می باشد.

امام جمعه الیگودرز با قدردانی از تلاشهای سپاه و نیروهای انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای دفع فتنه ها عنوان کرد: امروز در حادثه تروریستی تهران و در نهایت همه دیدند کسانی فتنه تروریست را دفع کردند که چندی قبل و در موسم انتخابات عده ای آنها را چکمه پوش و سرهنگ خطابشان می نمودند.

خطیب نماز جمعه الیگودرز گفت: روزی ازعدم تجهیز استانهای مرزی به بهانه اینکه نباید همسایه ها را ترساند سخن می گویند و روزی دیگر گله مند هستند که چرا بر روی موشک شعار و سخن امام راحل را نوشته اید که این سخنان با عقلانیت مغایر می باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی( ره) افزود: حضرت آقا بازهم پرده از جنایت های منافقین در اوایل انقلاب برداشت.

وی افزود: این جنایتها را در حق ملت ایران را می شنویم و در مقابل عده ای بخاطر چند رای کثیف منافقین را تطهیر و انقلابیونی که آنها را به درک فرستادند فاسد معرفی می کنند که این نشانه عدم درک صحیح آنها می باشد.

ارزنده با اشاره به سخنان حضرت آقا در رابطه با عدم مغایرت انقلابی گری و عقلانیت اشاره نمود و خاطر نشان کرد: عده ای امروز به گونه ای سخن می گویند که انقلابیون عقل ندارند درحالیکه خود این افراد بعضا در بروز و ظهور انقلاب نقش داشته اند که با این تفاسیر خودشان هم عقل ندارند.

وی افزود: عده ای انقلابی جان دادند تا دشمن از این کشور خارج شود و عده ای با شعار عقلانیت می خواهند پای دشمن را به کشور باز نمایند.

امام جمعه الیگودرز به مباحث فرهنگی مطرح شده توسط مقام معظم رهبری اشاره نمود و افزود: دردحالیکه سند ۲۰۳۰ خیانت به فرهنگ این ملت است و متاثر از فرهنگ بیگانه می باشد اما امروز مسئله و مشکل اصلی فرهنگ ما ازنگاه دولت شده است عدم پخش ربنای قبل از افطار با صدای فلان خواننده از صدا و سیما در حالیکه سند ۲۰۳۰ شرف ما را زیرسوال میبرد.

وی بیان کرد: مردم در سیاست به سه دسته تقسیم می شوند نخست کسانیکه می گویند به سیاست کاری ندارند و سیاسی هم نیستندو گروه دوم اقرادی هستند که هر روز به یک رنگ در آمده و بنا بر منافع به هر جهت می روند که جامعه ما از ناحیه رفتار این افرادمنافق و ملون خیلی آسیب دیده است.

وی افزود : اما گروه سوم متدینینی هستند که اعتقاد دارند دین از سیاست جدا نیست .

امام‌جمعه الیگودرز با تسلیت و گرامیداشت ارتحال والده سرداران شهید میرشاکی گفت: با توجه به اینکه والدین شهدا به نوعی والدین تمام رزمندگان محسوب می شوند از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار هستند.

انتهای خبر /Z
ارسال نظرات