امام‌جمعه ندوشن:

حوادث کور تروریستی ملت ایران را مقاوم‌تر می کند

امام‌جمعه ندوشن با اشاره به عملیات کور بزدلان در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی گفت: اینگونه حوادث ملت ایران را در برابر دشمن مقاوم‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۰۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن، حجت‌الاسلام محمد جوادی در خطبه‌های نماز جمعه ندوشن با اشاره به حوادث تروریستی تهران گفت: ملت ایران اسلامی از این حوادث زیاد داشته است ولی خون شهدا همچنان مردم را مقاوم‌تر کرده است.

وی افزود: در سال ۶۷ نیز ۱۷ هزار مردم از بازاری تا روحانی و مردم عادی را به شهادت رساندند و اقدامات اخیر تروریستی نیز باهدف ایجاد رعب و وحشت بوده و جنبه تبلیغاتی داشت.

امام‌جمعه ندوشن با قدردانی از ایجاد امنیت در کشور توسط نیروهای امنیتی و انتظامی گفت: در شرایطی که دورتادور ایران کانون آتش است، باید مسائل امنیتی را جدی گرفت.

وی همچنین ضمن تأکید بر بهره‌برداری از فرصت ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه بافضیلت رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تقوای الهی است که نباید از این شب‌ها به‌ویژه شب‌های قدر فراموش کرد.

جوادی با اشاره به فرارسیدن ولادت کریم اهل‌بیت (ع) بیان کرد: امام حسن مجتبی (ع) رسیدگی و توجه ویژه‌ای به فقرا و نیازمندان داشته و دارای اخلاق حسنه حتی با مخالفان و دشمنان بودند که باید سیره ائمه اطهار سرمشق زندگی همه ما قرار گیرد.

خطیب جمعه ندوشن افزود: دنیا مزرعه آخرت است و مسلمانان باوجود چراغ راه و هدایت‌هایی که خداوند متعال برایش در دنیا در نظر گرفته مسیر سعادت را پیش بگیرند.

ارسال نظرات