امام جمعه پارس آباد:

حادثه تروریستی تهران اوج حقارت و درماندگی تروریست‌ها را نشان داد

امام جمعه پارس آباد ضمن محکوم کردن حرکت مذبوحانه تروریست‌ها در تهران گفت: اين حادثه تروریستی اوج حقارت و درماندگی تروریست‌ها را نشان داد و این اقدامات هیچ خللی در اراده ملت ایران نمی‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۶۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حرکت مذبوحانه تروریستی در تهران، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت ایران در حال حرکت است و این ترقهبازیها در اراده مردم تاثیری ندارد، اینها کوچک‌تر از آنند که بتوانند در اراده ملت ایران خدشه اي وارد كنند.

وي با بیان اینکه قطعا عربستان سعودی و همدستانش در حادثه تروریستی تهران نقش داشتند، تاکید کرد: هدف اصلى اين تروريست ها، تشدید ناامنى در منطقه به‏‌ویژه به‌‏هم زدن امنیت داخلى ایران است و پشت پرده تمامی حملات تروریستی در سطح منطقه آمریکا و رژيم آل سعود است.

امام جمعه پارس آباد با اعلام اينكه حکومت جمهوری اسلامی ایران، متکی به قرآن و اسلام است و با چنین توطئه‌های تروریستی با قدرت تمام برخورد می کند، تصريح كرد: ملت ایران به لحاظ حفظ امنیت در منطقه فعلا صبر می کند اما اگر این گستاخی هاي عربستان ادامه داشته باشد با يك اشاره مقام معظم رهبری، رژيم آل سعود و مراكز حساس نظامي آنها را در عرض چند ساعت با خاک یکسان می کند.

رشادي با اشاره به ائتلاف كشورهاي عربي كه هدف آن جزء كشتار مسلمانان منطقه و خوش خدمتي به صهيونيستها نبوده، افزود: خوشبختانه با بيداري تعدادي از كشورهاي عربي از جمله قطر كه با شهامتي كه از خود نشان داد از اين ائتلاف خارج شد و اعلام كرد كه حاضر نيست اين ائتلاف سعودي ها را همراهي كند و لذا جمهوری اسلامی ایران در این شرایط حساس، پشتیبان ملت قطر خواهد بود.

وي گفت: لازم می‌دانم از نیروهای نظامي و انتظامي، امنیتی و بخصوص نیروهای سپاه تشکر کنم، نیروهایی که خود را در مقابل تروریست‌ها قرار دادند و با رشادت و شهامت هايي كه از خود نشان دادند اجازه نفس كشيدن به تروريست ها را ندادند و پيام مهمي دادند كه ما انتقام خواهيم گرفتيم.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به شب‌های قدر، افزود: اين شب‌ها فرصت مناسبي براي استغفار، شب زنده داری و عبادات است، بگونه اي كه هر كس در اين شبها دو ركعت نماز بخواند انگار هزار رکعت نماز بجا آورده است.

رشادي، بر برگزاری مراسمات و شب زنده داري در مساجد سطح شهر در شبهاي قدر تاكيد كرد.

به گزارش آران مغان، نمازگزاران روزه‌دار پارس آباد با شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر منافقين انزجار خود را نسبت به حادثه تروریستی که در تهران اتفاق افتاد اعلام کردند.

ارسال نظرات