مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده:

کمک بیش از 9میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان خدابنده ای

حامیان خدابنده ای طی سال گذشته مبلغ 9میلیارد و 966میلیون ریال برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۶۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با بیان اینکه برنامه های مختلفی برای افزایش مشارکت خیران دربرنامه های محرومیت زدایی این نهاد در ماه رمضان اجرا می شود، گفت: حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی کمیته امداد در ماه رمضان است .

ذبیح الله غفاری با اشاره به اینکه مشارکت خیران در قالب طرح های اکرام ومحسنین موجب می شود خدمات اثربخشی به این گروه از جامعه هدف ارائه شود، افزو : خیران با مشارکت در این طرح ها ضمن کمک به تامین بخشی از نیاز های مادی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد از لحاظ معنوی نیززمینه رفع نیاز های عاطفی آنهارا فراهم می کنند.

غفاری با بیان اینکه رسیدگی به ایتام و نیازمندان از آموزه های مهم دینی و مورد تاکید ائمه معصومان (ع) است ، ادامه داد: امیدواریم با مشارکت بیشتر خیران در طرح های اکرام ومحسنین زمینه ارائه خدمات اثر بخش به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد در طول سال به ویژه ایام ماه رمضان فراهم شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده در ادامه تعداد خانواده ای تحت حمایت این نهاد در این شهرستان را چهار هزار و 236خانوار با جمعیت هفت هزار و 527 نفر اعلام کرد و افزود : طبق آمارهای موجود این تعداد 3/9 خانوار و 4/4 جمعیت شهرستان را شامل می شود .

غفاری با اشاره به اینکه جامعه مددجویی تحت حمایت کمیته امداد شامل زنان سرپرست خانوار ، بیماران خاص ، صعب العلاج و سرطانی، سالمندان هستند، تصریح کرد: از مجموع خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده تعداد 667 نفر جزو ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد هستند .

وی به همکاری تعداد دو هزارو 235خیر خدابنده ای در قالب طرح های اکرام و محسنین اشاره کرد و ادامه داد: حامیان خدابنده ای طی سال گذشته مبلغ 9میلیارد و 966میلیون ریال برای کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد مساعدت کرده اند.

غفاری با اشاره به اینکه ثبت نام از حامیان در قالب طرح های محسنین و اکرام در ایام ماه رمضان به ویژه شب های قدر در شهرستان خدابنده انجام می شود ، افزود : خیران می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان خدابنده و مراکز نیکوکاری و مساجد در این طرح ها به منظور کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد مشارکت کنند.

ارسال نظرات