امام جمعه بیله سوار :

مسئولان فرهنگی به جای قوانین یونسکو، قوانین قران را اجرا کنند

امام جمعه بیله سوار با تاکید بر اینکه برخی نهادهای فرهنگی واقعا در تعطیلی به سر می برند گفت: مسئولان به جای قوانین یونسکو، قوانین قران را در مسائل اموزشی اجرا کنند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۷۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام والمسلمین کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به در پیش بودن شب های قدر اظهار داشت: مسئولان نیز همراه با مردم در مراسم شب های قدر حضور پیدا کنند و در کنار استغفار، به این نکته توجه داشته باشند که به جای قوانین غربی و خارجی قوانین قران را در کشور پیاده کنند.

وی با بیان اینکه شب ها و روزهای خوبی در راه است افزود: باید در این ایام خطاهای خود را جبران کنیم.

وی گفت: شب قدر شب ولایت است زیرا که در شب قدر ولایت امیرالمومنین و اهل بیت علیهم السلام تعیین شده است.

امام جمعه بیله سوار با تاکید بر اینکه مسیولان فرهنگی باید قوانین قران را اجرا کنند نه قوانین یونسکو را عنوان کرد: برخی نهادهای فرهنگی واقعا در تعطیلی مطلق به سر می برند.

خطیب نماز جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روسای سه گانه در واقع بازوی رهبری هستند و همه باید تحت الامر و مطیع محض رهبری باشند اما متاسفانه برخی از مسئولان گرفتار هوای نفس بوده و از این نکته مهم غافل هستند.

وی به حادثه تروریستی شهر تهران اشاره و ضمن محکوم کردن ان حادثه، یاداور شد: ملت ایران از این نوع حوادث ترس و هراسی ندارد زیرا که این حوادث کوچکتر از ان است که بر اراده ملت اثری داشته باشد و در واقع حادثه تروریستی تهران یک حادثه کور بود.

حجت الاسلام قیاسی همه مردم را به هوشیاری و اگاهی در مقابل خطرات فرا خواند و بیان داشت: هیئت امنای مساجد، بسیج، نیروهای امنیتی و سایر نیروها باید حواسشان جمع باشد و همیشه و همه حال اماده دفاع در برابر دشمنان باشند.

امام جمعه بیله سوار در خصوص مطالب ارائه شده در خطبه هفته قبل در خصوص تخلفات انتخاباتی رخ داده نیز اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان مربوطه در این خصوص مرحله به مرحله پرونده های مورد نظر را بررسی کرده اند که از این بابت از مسئولان امنیتی شهرستان تشکر و قدردانی می شود.

وی در پایان به ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام اشاره کرد و با ارائه مطالبی به بیان ویژگی ها و کمالات آن امام همام پرداخت.

ارسال نظرات