فرمانده سپاه ناحیه خاتم :

نقش اصلی شجره طیبه صالحین روشنگری است / شجره طیبه صالحین در بسیج خط مقدم تربیت ولایی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از شجره طیبه صالحین به عنوان خط مقدم تربیت انسان های ولایی و نقش اصلی در روشنگری یاد کرد .
کد خبر: ۸۸۷۱۰۹۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی شهید رجایی خاتم نشست هم اندیشی سرگروه های صالحین برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان از حضور مربی و سرگروه ها در این جلسه تشکر نمود و سپس پیرامون اینکه اصل تشکیل مجموعه های صالحین این است که از لحاظ معنوی ، تربیتی و تعلیمی به فکر و روحیه جوانان بسیجی است مطالبی را عنوان کردند.

وی در ادامه افزود : شما به عنوان سرگروه های صالحین که بیشتر با جوانان سرو کار دارید باید جوانان را در این مجموعه هدایت و راهنمایی کنید و پاسخگو سوالات آن ها باشید.

حسین آزادی نزاد در ادامه نقش اصلی شجره طیبه صالحین را روشنگری دانست و جریان شجره طیبه صالحین در بسیج راخط مقدم تربیت ولایی خواند و خاطر نشان کرد : شماسرگروه ها که پرچم دار ولایت مداری می باشید اولین گام در این عرصه تقویت ایمان و ساختار شخصیتی و اخلاقی و بصیرتی است و شما سرگروه ها باید به طور مستمر بر ایمان ، تقوا، اخلاق و بصیرت سیاسی خود بیفزایید تا بتوانید ارتباط صمیمی و تربیتی با متربیان برقرار کنید و جوانان را از آسیب های پیش رو مانند ماهواره و فضای مجازی مطلع نمایید.

ارسال نظرات