مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان:

شنا در محدوده سدها و بندهای انحرافی استان هرمزگان ممنوع است

مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و گرمی هوا گفت : شنا در محدوده سدها و بندهای انحرافی استان هرمزگان ممنوع است.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۹۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛به نقل از آب منطقه ای هرمزگان، هوشنگ ملایی اظهارداشت: همه ساله با آغاز فصل گرما به ویژه در روزهای پایانی هفته و روزهای تعطیل، برخی از مردم و به خصوص روستائیان بدون توجه به علائم هشداردهنده و اطلاعیه‌های مکرر، در دریاچه‌ها و مخازن سدها و کانال‌های آبیاری و زهکشی، شنا می‌کنند که این سهل‌انگاری و بی‌توجهی، خسارات مالی و جانی به همراه می‌آورد.


وی افزود: این مکان‌ها محل مناسبی برای شنا نیستند و شنا در آنها ممنوع است.


ملایی تصریح نمود : احداث سدها و تاسیسات آبی در بستر طبیعی و کوهها و ارتفاعات منشعب از آنها صورت می پذیرد و با جمع شدن آب در پشت آنها، پستی و بلندیهای طبیعی نمایان نیستند؛ با عنایت به فصل گرما و تمایل افراد به شنا و خطر غرق شدگی در محدوده این تأسیسات، این شرکت از مردم فهیم استان تقاضا دارد ضمن توجه به ممنوعیت ورود به ابنیه های مربوط به آب از ورود و شنا کردن در دریاچه سدها، تاسیسات ذکر شده و کانالهای آبیاری و زهکشی جدا خودداری کنند.


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان با اشاره به خطرات موجود افزود: هم استانی‌ها و افراد ساکن و حاضر در حاشیه تاسیسات آبی برای حفظ سلامت خود و خانواده‌های خود به تابلوهای هشداردهنده ممنوعیت شنا توجه جدی داشته باشند.


ارسال نظرات