رئیس میراث فرهنگی و صنایع دستی سرعین:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در سرعین

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: هم اکنون در شهرستان سرعین بیش از 50 هنرمند در حوزه صنایع دستی شناسایی و پروانه تولیدی صادر شده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۰۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت:همزمان با روز و هفته صنایع دستی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در هتل تماشای سرعین افتتاح شد.
جعانگیرشهبازی افزود:همزمان با روز جهانی صنایع دستی و در راستای گرامی داشت این روز نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در هتل تماشای سرعین با حضور معاون فرماندار و اعضای هیئت مدیره جامعه مراکز اقامتی استان افتتاح شد.
وی تصیح کرد:در این غرفه که به مساحت حدود 15 متر دایر شده است محصولات هنرمندان صنایع دستی از قبیل ورنی گلیم جاجیم و سایر محصولات به معرض فروش و نمایش گذاشته شده است.
شهبازی با بیان اینکه پروانه صنایع دستی بصورت رایگان صادر می شود اظهار کرد:هم اکنون در شهرستان سرعین بیش از 50 هنرمند در این حوزه شناسایی و پروانه تولیدی صادر شده است.

وی گفت:با حمایت های انجام گرفته از طرف اداره کل و معاونت صنایع دستی روند صدور پروانه رو به افزایش بوده و به زودی برنامه های گسترده تری در شهرستان اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات