فرمانده سپاه ناحیه سرعین خبرداد:

کاشت حلزون گوش رایگان شد

فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:چناچه کودکان زیر سه سال از خانواده بسیجیان نیاز به کاشت ،پشتیبانی و یا تعویض حلزون گوش داشته باشند این خدمات بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۱۳
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:چناچه کودکان زیر سه سال از خانواده بسیجیان نیاز به کاشت پشتیبانی و یا تعویض حلزون گوش داشته باشندمجمع خیرین سلامت و موسسه تامین درمان بسیجیان این خدمات بصورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد.

سرهنگ رحیمی افزود:با توجه به توافقی که موسسه تامین درمان بسیجیان با مجمع خیرین سلامت داشته است کاشت حلزون گوش برای بسیجیان رایگان شد.

وی تصریح کرد:بسیج همواره سعی دارد تا باری از دوش ملت همیشه در صحنه بردارد و در این راستا در زمینه های درمانی نیز قدم به عرصه گذاشته و خدمات رایگان در اختیار بسیجیان عزیر قرار میدهد.

وی اظهار کرد:در بحث عمران نیز سپاه ناحیه سرعین گام های موثری برداشته است و به ساخت مساجد، خانه نیازمند ، سرویس های بهداشتی،غسالخانه مشغول است و یا طرح ها را به اتمام رسانده است.

سرهنگ رحیمی گفت :بسیج به حوزه گردشگری نیز ورود کرده است و پایگاه فرهنگی را در ورودی شهر سرعین ایجاد و سالانه میزبان هزاران گردشگر است.

وی افزود:در پایگاه فرهنگی بسیج مسافران با چای و آب جوش خدمات درمانی ، بصورت رایگان پذیرایی می شوند و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی نیز در جنب این خدمات به عرضه محصولات می پردازد.

ارسال نظرات