احیای قانونمند موقوفات شهرستان میاندرود با حمایت دادستانی / عمده مشکلات پرونده های دادستانی به خاطر بی توجهی به نماز است

وی با بیان اینکه سنگر دادستانی با تمام وجود در خدمت موقوفات است، تصریح کرد: دادستانی از نظر شرعی و قانونی از احیای موقوفات در میاندورود حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۱۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدجواد هاشمی  در سومین گردهمایی جامعه روحانیت میاندورود با موضوع فرهنگ وقف و زکات اظهار کرد: همه مردم و اقشار مختلف جامعه باید فرهنگ وقف را جدی بگیرند و نسبت بهه ترویج آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نقش روحانیون در ترویج فرهنگ وقف برجسته است، افزود: روحانیون در سخنرانی‌ها و منابر به ترویج و تبلیغ وقف و نماز بپردازند.

دادستان میاندورود با بیان اینکه برای جلوگیری از افزایش هنجارشکنی‌ها در جامعه باید از ظرفیت روحانیون استفاده شود، ادامه داد: مشاهده بسیاری از مشکلات در دادسراها به‌خاطر بی‌نمازی افراد است و اگر این افراد نماز بخوانند دیگر به سراغ ناهنجاری و کارهایی اشتباه نمی‌روند.

هاشمی با تأکید بر اینکه فرهنگ وقف و نماز در جامعه نیاز به تبلیغ و ترویج دارد، خاطرنشان کرد: در شهرستان میاندورود موقوفات  بسیاری وجود دارد که هنوز احیا نشده‌اند و در این راستا اوقاف باید نسبت به احیای آنها اقدام کند.

وی با بیان اینکه سنگر دادستانی با تمام وجود در خدمت موقوفات است، تصریح کرد: دادستانی از نظر شرعی و قانونی از احیای موقوفات در میاندورود حمایت می‌کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها